Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dit lijkt een foto van een model "buiten de set" genomen.
Ik kan een smaakvolle, kinky style echt wel waarderen, maar dan moet het wel "af" zijn. De elementen die van dit type fotografie een topfoto zouden kunnen maken zijn niet aanwezig.
Persoonlijk heb ik de indruk dat de resultaten die de TS hier af en toe presenteert vrij wisselvallig zijn. Heb al beter werk gezien.
Dit lijkt een foto van een model "buiten de set" genomen.
Ik kan een smaakvolle, kinky style echt wel waarderen, maar dan moet het wel "af" zijn. De elementen die van dit type fotografie een topfoto zouden kunnen maken zijn niet aanwezig.
Persoonlijk heb ik de indruk dat de resultaten die de TS hier af en toe presenteert vrij wisselvallig zijn. Heb al beter werk gezien.
Ga ik helemaal mee akkoord, er zitten bovendien nogal wat uitgebrande gedeeltes in de foto hé
Comment