Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The man she cannot see

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The man she cannot see

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
    ..........

Als jullie liever geen zelfportretten meer zien, is dat ook goed voor mij,
    dan post ik ze gewoon weg niet meer. Simple as that
    Maar dan krijgen degene die de foto's wel leuk vinden ze ook niet meer te zien
    blijf maar lekker doorgaan hoor DJ , maar gooi er af en toe eens wat naakt tegenaan
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      blijf maar lekker doorgaan hoor DJ , maar gooi er af en toe eens wat naakt tegenaan
      grt,bouk.
      Hahaha, komt er normaal nog eentje aan in de toekomst door een bekende vogel hier
      Nu ga ik door naar het werk, dat moet ook gebeuren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
        Daar heb je gelijk in, maar is het niet de bedoeling dat je als fotograaf verder gaat? Ik deed deze thread open en het eerste wat ik dacht was: 'weeral'
        Het is niet omdat een foto technisch ok is dat hij daarom ook boeiend is.
        Probeer eens iets nieuw uit

What the "F***k" maakt het nu uit of je een zelfportret of niet post??
        en deze is anders bewerkt.
        Als je dan op voorhand toch al denkt van "weeral" doe het draadje dan niet open héhé

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        grt,bouk.
        yups, sta ik volledig voor open

DJ, ik kom model spelen maar dan wel voor zelfportretten hé

Comment

Ik heb een poosje de 'zelfportrettenreeks' niet gevolgd, dus ik zal er intussen waarschijnlijk wel enkele gemist hebben, maar ik vind dit toch wel weer een zeer indringend en mooi beeld. Misschien is deze foto niet helemaal vlijmscherp (hoeft dit steeds zo te zijn?), voor mij voldoet hij.

Wat ik in het verleden wel reeds opmerkte was dat er misschien wat meer zou kunnen worden gespeeld met het licht (niet steeds zo'n frontale belichting, maar eens wat meer experimenteren met licht/schaduw, zodat je meer plasticiteit in de beelden krijgt en ook een andere sfeer of karakter). En dit hoeft niet eens een extra kost te zijn, gewoon een raam en wat schuiven en spelen met een reflectiepaneeltje (isomo, wit of zilver karton, spiegel, ...).
          Volgens mij zijn dat leuke oefeningetjes die je uitstekend met zelfportretopnamen kan combineren.

Guy
          www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            What the "F***k" maakt het nu uit of je een zelfportret of niet post??
            en deze is anders bewerkt.
            Als je dan op voorhand toch al denkt van "weeral" doe het draadje dan niet open héhé

yups, sta ik volledig voor open

DJ, ik kom model spelen maar dan wel voor zelfportretten hé
            Mijn excuses om heel kritisch te zijn en niet te applaudiseren en te posten.
            Ik zal het nooit meer doen.
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Foto te vaak gezien en gemaakt. Jij kan beter. Geen SC foto IMHO.

Je bent een mooie vrouw maar je verkracht je gelaat volkomen hier door het groothoekeffect. Mega neus en no kin.

En geef niet alles de schuld, vooral de cam niet. Het is de fotograaf die de beelden maakt, niet de camera.

Met mijn snapsjot/compact-cam maak ik nog betere dan dit. Dus niet zeuren maar ga aan de bak, lees het boekie en doe dingen die je normaal niet zou doen.
              Last edited by MadMax; 24 augustus 2011, 01:08.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

En of ik dit prachtig vind. Die blik naar mij toe. Naar de wereld toe. Als iemand die pas
                komt kijken en toch al alles gezien heeft en toch telkens weer verwondert raakt terwijl
                zij niet wil. Fascinerende onverschilligheid. Een beetje als een still uit "Cul de sac" van
                Roman Polanski. Wauw.

Comment

Working...
                X