Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
zelf houd ik het model meestal zo natuurlijk mogelijk.. anders worden het allemaal perfecte popjes..
nu wat die 2 grootste moedervlekjes betreft, kan ik er wel inkomen dat de
meeste die zouden wegshoppen.
zelf houd ik het model meestal zo natuurlijk mogelijk.. anders worden het allemaal perfecte popjes..
nu wat die 2 grootste moedervlekjes betreft, kan ik er wel inkomen dat de
meeste die zouden wegshoppen.
Ik ga ergens wel akkoord, maar zelf heb ik bv op m'n borstbeen één 'uitgelekt' moedervlekje en net ernaast een soort 'puistje' dat blijkbaar niet geneest (al paar maand aanwezig). Nu neemt dat heel veel aandacht weg van m'n ogen en daarom verwijder ik ze. Niet persé om mooier te zijn, maar om minder afleiding te hebben.
Weghalen hoeft van mij ook niet.
Ze vallen niet zozeer op door de grootte, maar vooral door het contrast.
Wat je dus zou kunnen doen is ze wat lichter maken. Bijvoorbeeld door er met een clonestamp op zo'n 10% er 1-2 keer op te tippen.
Verder zou ik inderdaad de piercing uit gedaan hebben, maar verder goed geslaagd!
Comment