Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweeluik Claudio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tweeluik Claudio

We gingen wat basic headshots maken, ik maakte een paar testshots voor mijn licht en mijn model kon het niet laten
    MAAR die linkse foto is wel de scherpste foto die ik ooit gemaakt heb met mijn 350d + 50mm 1.8
    Bij deze: het tweeluik

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Tweeluik Claudio

"Voor en na mijn bezoek aan de tandarts !"
    leuk beeld maar eerder voor funfoto als voor showcase !
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

leuke opnamen maar denk dat het twee aparte opnamen zijn.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        leuk beeld maar eerder voor funfoto als voor showcase !
        Zijn toch technisch goede foto's mét een professioneel model lijkt me
        Misschien geen standaard expressie, maar ze moeten niet altijd eyes to kill hebben he.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuke opnamen maar denk dat het twee aparte opnamen zijn.
          grt,bouk.
          Hier staan anders wel vaker twee- of drieluiken of zelfs 6
          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
          Last edited by MinneV; 1 augustus 2011, 16:10. Reden: voorbeelden
          www.minnev.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
            Hier staan anders wel vaker twee- of drieluiken of zelfs 6
            i no..maar dacht dat je het in PS had gedaan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              i no..maar dacht dat je het in PS had gedaan.
              grt,bouk.
              Ah dat smoelwerkveranderknoppeken, wat voor fotograaf/bewerker gebruikt dat nu?

Bouk, hou het bij Nederlands aub, je bent zo al raadselachtig genoeg
              I know

On topic: Leuk tweeluik, het moet inderdaad niet altijd die sexy en mierzoete blikken zijn.
              En wat moet je anders gaan doen als je aan het testen bent?
              Wel beetje last van gespleten persoonlijkheid

Djamila

Comment

At first was ik niet volledig verkocht. Ik begin er meer in te groeien, een beetje meer contrast zou het misschien wel doen. Ogen mogen ook iets lichter (vooral in de rechtse foto)

Ik begrijp ook niet hoe iemand dit als een 'funfoto' kan beschouwen. De linkse heeft inderdaad iets ofwat een funfactor vanuit het model. Belichting, skintones, scherpte is toch meer dan goed?

Volgens mij komt er minder commentaar als je de rechtse foto alleenstaand post, echter is de linkse ook zeer leuk. Geen standaarduitdrukking, weg van de mainstreamfotografie! Meer van dat, goed bezig Minne!
                Mijn website | Facebook

Comment

Working...
                X