Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel mooi, en zoals bouk aanhaald denk ik ook 2 rijtjes van 3 beter uitkomt...
knap gedaan (gij zij toch ne gelukkige mens he met zulke knappe dochters in huis)
heel mooi, en zoals bouk aanhaald denk ik ook 2 rijtjes van 3 beter uitkomt...
knap gedaan (gij zij toch ne gelukkige mens he met zulke knappe dochters in huis)
yep, de Ron hoeft niet buitenhuis gaan te zoeken zoals wij
een mooie Ron
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
en wat is dan volgens jou er over?
groetjes
ronny
..tja ik wil niks zeggen maar ik zal ten eerste mijn dochter nooit zo ver krijgen en ten tweede das toch nie van deze tijd dat uw dochter bijna zo natuurlijk staat te poseren zoals ze voor haar vriendje zou gaan..Pasop en ik ben geen pater hé?
Het zal wel een discussie worden over opvattingen maar ik ga daar zeker niet meer op in als je het niet erg vind om niet te veel Of-topic te gaan..
Maar je hebt een mooie dochter en de opnames zeer goed..Ze zal fier zijn geweest.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment