Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op haar zij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op haar zij

Nog een van de shoot met Jelke:

Zoals altijd, barst maar los!
    Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Re: Op haar zij

Nice one, alhoewel dat ik ze iets lager zou afgesneden hebben, dus nog iets meer van het kleedje bij op de foto.
    More information about my work & my workshops
    http://www.guntherfrans.be

Comment

Top voor mij!
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

ziet er goed uit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie look maar haar linkerhadn ligt er nogal raar bij.
          Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Mooi gedaan! En het is je ook goed gelukt haar rechterborst mooi te houden!
            Bij dergelijke pose durft die al eens 'in elkaar vallen met de zwaartekracht mee'. Dus chapeau!

Klein puntje van kritiek: links iets te nauw bij de borst afgesneden naar mijn smaak

Comment

Ik vind de borst streek mooi...De arm ook..alleen de hand ligt in een wat raar....
              Mooie foto.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                Mooi gedaan! En het is je ook goed gelukt haar rechterborst mooi te houden!
                Bij dergelijke pose durft die al eens 'in elkaar vallen met de zwaartekracht mee'. Dus chapeau!

Klein puntje van kritiek: links iets te nauw bij de borst afgesneden naar mijn smaak
                Hmm, daar ga ik zo niet mee akkoord...
                De ene vrouw heeft nu eenmaal stevigere dan de andere,
                bij sommige vrouwen is het dus onmogelijk om zo'n soort foto te maken zonder invallen.
                Tenzij je van plan bent hun borsten vast te plakken.
                Push up kan veel helpen, maar het biedt geen garantie.

Voor de rest, zoals vermeld, leuke foto, maar een beetje rare pose van hand.

Djamila

Comment

En juist bij dit jurkje (kleedje) heb ik haar gevraagd om haar BH uit te doen ivm de bandjes. Dus aan push up ligt t in ieder geval niet. Denk dat deze dame gewoon gezegend is met een stel stevige borsten heb er wel wat rekening mee gehouden tijdens t shooten, maar de eer komt toch aan haar toe wat dat betreft

En wat die arm betreft, ga zelf maar eens ontspannen zo liggen.
                  Reken er maar op dat ie dan ook zo ligt.
                  Dus onnatuurlijk en vreemd is het niet, maar of t mooi is is natuurlijk een kwestie van smaak
                  Zal er de volgende keer s wat meer op letten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                    En wat die arm betreft, ga zelf maar eens ontspannen zo liggen.
                    Reken er maar op dat ie dan ook zo ligt.
                    Dus onnatuurlijk en vreemd is het niet, maar of t mooi is is natuurlijk een kwestie van smaak
                    Dat is iets wat ik meestal onmiddellijk zeg aan mijn modellen Een mooie foto is afzien! De meeste poses om op hun best te zijn, zijn onnatuurlijk en/of lastig om dan een subliem resultaat te hebben xD

En @Djamila: zelfs zonder stevige borsten kan je dit toch verkrijgen hoor ;-) Min of meer. De arm achter de rug weg strekken zal zowiezo de borst ook liften, idem met het heffen van de armen Maar stevige borsten zijn inderdaad nog altijd het gemakkelijkst.

Comment

Ben ik het mee eens.
                      maar niet iedereen is geboren model en ook niet altijd heb je de intentie om een foto maar mooier te maken door de houding onnatuurlijk te maken.
                      Ik hou op zich wel van natuurlijke houdingen, in dit geval alsof ik haar echt zo spontaan op het gras zou kunnen zien liggen...

De nieuwe shoots waar ik mee bezig zijn zijn weer totaal anders, maar dat is dan ook duidelijk merkbaar

Comment

Het eerste dat mij opvalt is dat haar arm er nogal ongelukkig bij ligt. Mss beter met palm naar onder en gezicht meer naar voor dan achter op de arm.

Haar blik is afwezig, op een of andere manier
                        The soul would have no rainbow, had the eyes no tears.
                        http://www.duister.org - http://www.facebook.com/duisterdotorg

Comment

Working...
                        X