Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Bike Session...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Bike Session...

...enjoy...

Re: The Bike Session...

Mooi plaatje van Jolien D.
    Toning en contrast zorgt voor een zomers gevoel. Mooie doortekening in het tegenlicht.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Bedankt Paly !...en inderdaad op het volle middaguur was dit wel veel tegenlicht !

Me happy with the results !

Grtz, Daniel

Comment

vind dit bijzonder knap, absoluut!
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

wel leuk gedaan, al oogt het niet erg realistisch hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            grt,bouk.
            ..yep slechte panning....
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nou lieve bouk,...leg me dan eens uit wat realistisch is ?

Graag een heel uitgebreide uitleg over werkelijkheid en niet werkelijkheid,...het nut hiervan, de doelstellingen hiervan...enz...

Hoe ik mijn beelden zie,...hoe ik ze maak, en uitbreng,...en of mijn beelden

daadwerkelijk realistisch moeten zijn?

Ben heel benieuwd...

Grtz, D.
              Last edited by fotodan; 26 mei 2011, 16:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                ..yep slechte panning....
                Panning met 1/320 sec ??? zal niet meevallen denk ik. Elke beweging is hier stijf bevroren.

Ik vind het een behoorlijk mooi plaatje.

Ben ook benieuwd naar de uitleg van Bouk

groeten, Bert.
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                  Ben ook benieuwd naar de uitleg van Bouk

groeten, Bert.
                  Dat kan ik me nu echt niet voorstellen
                  www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

..yep slechte panning....door schoonSpikke...
                    Inderdaad , dit bracht bij mij ook spontaan een glimlach op mijn gelaat

Hoe kan een panning nu slecht zijn als ik in deze foto absoluut GEEN panning techniek heb toegepast ?

Van deze sessie heb ik wel een reeks beelden gemaakt met panning techniek, maar dan op een 0,20 sec of 0,50 sec...

De non panning beelden zijn alle gemaakt met snelheden tussen 1/320 sec en 1/800 sec.

Hopelijk brengt dit beetje technische uitleg wat klaarte ?

Grtz, D.

Comment

Mooie tegenlichtopname.

Comment

ik ga ook commentaar krijgen omda'k kritiek geef, want hier wordt soms alleen gepost om lof te krijgen of om op te scheppen, en de minste kritiek wordt gepareerd met straffe argumenten gemengd met flauwekul.

Maar goed, voor mij teveel verzadiging en idd. niet realistisch. Moet dat dan realistisch zijn? Neen hoor, maar dan mag dat wel een meerwaarde of een boodschap bieden. Dit is voor mij een oververzadigde foto van iemand die duidelijk niet koerst (moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).

Terwijl we op de uitleg van Bouk wachten, wil ik jouw uitleg over het esthetische, de meerwaarde, de boodschap,... wel eens lezen...
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Moet dat dan realistisch zijn? Neen hoor, maar dan mag dat wel een meerwaarde of een boodschap bieden. Dit is voor mij een oververzadigde foto van iemand die duidelijk niet koerst (moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).

Terwijl we op de uitleg van Bouk wachten, wil ik jouw uitleg over het esthetische, de meerwaarde, de boodschap,... wel eens lezen...
                          Hier gaan we dan......dit is een fashion foto, geen sportfoto... morgen komt nog een derde beeldje...

Meerwaarde ?....met dit woord heb ik steeds moeite om het bij fotografie toe te passen...

Boodschap ?....eerlijk gezegd, heb ik niet de pretentie om in ieder van mijn beelden

een boodschap in te werken...is dit wel nodig eigenlijk?...t'is geen politiek gerichte foto,

geen mensen rechten foto, gaat niet over ellende,...

Als ik zulke beelden maak, denk ik geen seconde aan een boodschap...

(moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).
                          En, eigenlijk....al eens naar een triathlon gaan kijken... (is meer dan 5 km )

Thank's, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                            En, eigenlijk....al eens naar een triathlon gaan kijken... (is meer dan 5 km )
                            Thank's, Daniel
                            Moet je niet doen, de momenten die ze meestal op TV geven zijn de start als ze 't water in gaan en de wissel naar de fiets... NA HET OMKLEDEN.
                            Bevestigt alleen wat ik reeds eerder postte.
                            DAn vind ik deze van jou toch veel beter: http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post2949112
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

Comment

triathlon wordt echt niet in zo een pakje gereden zenne daar zit dan wel een serieus kussen onder haar of zijn gat!
                              Wat de uitleg van Bouk betreft, wel deze heb ik ook gekregen en hij had gelijk die van mij was even onrealistisch is het verkeerde moment van de dag

Comment

Working...
                              X