ik ga ook commentaar krijgen omda'k kritiek geef, want hier wordt soms alleen gepost om lof te krijgen of om op te scheppen, en de minste kritiek wordt gepareerd met straffe argumenten gemengd met flauwekul.
Maar goed, voor mij teveel verzadiging en idd. niet realistisch. Moet dat dan realistisch zijn? Neen hoor, maar dan mag dat wel een meerwaarde of een boodschap bieden. Dit is voor mij een oververzadigde foto van iemand die duidelijk niet koerst (moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).
Terwijl we op de uitleg van Bouk wachten, wil ik jouw uitleg over het esthetische, de meerwaarde, de boodschap,... wel eens lezen...
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Moet dat dan realistisch zijn? Neen hoor, maar dan mag dat wel een meerwaarde of een boodschap bieden. Dit is voor mij een oververzadigde foto van iemand die duidelijk niet koerst (moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).
Terwijl we op de uitleg van Bouk wachten, wil ik jouw uitleg over het esthetische, de meerwaarde, de boodschap,... wel eens lezen...
Hier gaan we dan......dit is een fashion foto, geen sportfoto... morgen komt nog een derde beeldje...
Meerwaarde ?....met dit woord heb ik steeds moeite om het bij fotografie toe te passen...
Boodschap ?....eerlijk gezegd, heb ik niet de pretentie om in ieder van mijn beelden
een boodschap in te werken...is dit wel nodig eigenlijk?...t'is geen politiek gerichte foto,
geen mensen rechten foto, gaat niet over ellende,...
Als ik zulke beelden maak, denk ik geen seconde aan een boodschap...
(moet je maar eens doen: 5 km op een koersfiets in een badpak).
En, eigenlijk....al eens naar een triathlon gaan kijken... (is meer dan 5 km )
En, eigenlijk....al eens naar een triathlon gaan kijken... (is meer dan 5 km )
Thank's, Daniel
Moet je niet doen, de momenten die ze meestal op TV geven zijn de start als ze 't water in gaan en de wissel naar de fiets... NA HET OMKLEDEN.
Bevestigt alleen wat ik reeds eerder postte.
DAn vind ik deze van jou toch veel beter: http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post2949112
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
triathlon wordt echt niet in zo een pakje gereden zenne daar zit dan wel een serieus kussen onder haar of zijn gat!
Wat de uitleg van Bouk betreft, wel deze heb ik ook gekregen en hij had gelijk die van mij was even onrealistisch is het verkeerde moment van de dag
Comment