een shoot bij paarden. Ikke sch**t in mijn broek voor paarden en... het model ook. Wat nog meer is. Beestig koud die dag om zomer collectie te fotograferen. Ronduit barre situaties maar zeer tevreden over het resultaat
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
belle
Collapse
X
-
-
Re: belle
Oorspronkelijk geplaatst door irie_B Bekijk berichteen shoot bij paarden. Ikke sch**t in mijn broek voor paarden en... het model ook.
hedde daarom bewust gecropt tot net boven de billen?
mor goe, OT:
knappe plaat, mooie kleurenWebsite: http://www.svisimaging.be
-
'k ben er minder wild van.. de grond (aarde) geeft me de indruk dat dat serieus wat gecloond is in photoshop..
ook erg veel ruis (korrel)..
het streepje boven de nek van het paard zou ik zeker verwijderen..
mss wat harde comments, maar 't is goed bedoeld..
wel knap model, en met dieren shooten lijkt me niet simpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht'k ben er minder wild van.. de grond (aarde) geeft me de indruk dat dat serieus wat gecloond is in photoshop..
ook erg veel ruis (korrel)..
het streepje boven de nek van het paard zou ik zeker verwijderen..
mss wat harde comments, maar 't is goed bedoeld..
wel knap model, en met dieren shooten lijkt me niet simpel
tjah , daar kan je alleen maar bevestigen dat dit waar is? Ruis is bewust gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichthedde daarom bewust gecropt tot net boven de billen?
mor goe, OT:
knappe plaat, mooie kleuren
Comment
-
-
chapeau, dat je nu al moogt werken voor kledinglijnen !!EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
vind het een mooie plaat, enkel spijtig van de witte afsluiting en huizen in de achtergrond
mits een neutrale achtergrond was 't een knappe fashion foto vind ik..
Comment
-
Ik snap niet wat we hier allemaal zo mooi aan vinden.
Voor mij is er wat teveel ruis , lijkt me ook wat te verscherpt waardoor de witte rand van de bloes wat raar overkomt. De omgeving is ook niet zo mooi (streep die uit nek van het paard komt,het witte hek,de uitgebrande lucht het gecloon op de grond).
Volgende keer beter.
Mvg
Vince
Comment
Comment