Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
een shoot bij paarden. Ikke sch**t in mijn broek voor paarden en... het model ook. Wat nog meer is. Beestig koud die dag om zomer collectie te fotograferen. Ronduit barre situaties maar zeer tevreden over het resultaat
'k ben er minder wild van.. de grond (aarde) geeft me de indruk dat dat serieus wat gecloond is in photoshop..
ook erg veel ruis (korrel)..
het streepje boven de nek van het paard zou ik zeker verwijderen..
mss wat harde comments, maar 't is goed bedoeld..
wel knap model, en met dieren shooten lijkt me niet simpel
'k ben er minder wild van.. de grond (aarde) geeft me de indruk dat dat serieus wat gecloond is in photoshop..
ook erg veel ruis (korrel)..
het streepje boven de nek van het paard zou ik zeker verwijderen..
mss wat harde comments, maar 't is goed bedoeld..
wel knap model, en met dieren shooten lijkt me niet simpel
Bedankt , ben zeer blij met de comments . Iedereen leert van iedereen he en soms ben je zo fan van die ene foto dat je gewoon de kleine details niet meer ziet. Maar als er iemand dan op wijst zoals idd. de grond (heb ik gecloond om de vlaaien weg te doen)
tjah , daar kan je alleen maar bevestigen dat dit waar is? Ruis is bewust gekozen.
vind het een mooie plaat, enkel spijtig van de witte afsluiting en huizen in de achtergrond
mits een neutrale achtergrond was 't een knappe fashion foto vind ik..
Ik snap niet wat we hier allemaal zo mooi aan vinden.
Voor mij is er wat teveel ruis , lijkt me ook wat te verscherpt waardoor de witte rand van de bloes wat raar overkomt. De omgeving is ook niet zo mooi (streep die uit nek van het paard komt,het witte hek,de uitgebrande lucht het gecloon op de grond).
Volgende keer beter.
Mvg
Vince
Comment