Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Attitude smoke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Attitude smoke

BNTM Melissa Baas @ Elite Model Management Amsterdam
    Visagie: Lisanne Veen - Hair: Mahis Chaitoe - Styling: Felicity van Dam

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Attitude smoke

Jorgen, zoals meestal niets op aan te merken.
    hoge afwerkingsgraad, mooie belichting, strakke pose van het model (die hier zeer goed haar werk doet) mooie toning.
    (klein minpuntje, maar wie ben ik vind ik de schaduw aan haar rechterhand) al zou ik zelf niet weten hoe je deze had kunnen voorkomen
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
      (klein minpuntje, maar wie ben ik vind ik de schaduw aan haar rechterhand) al zou ik zelf niet weten hoe je deze had kunnen voorkomen
      deze is genomen met een refl van 16 cm dus die schaduwen kan je bijna niet voorkomen. Model had erg rode handen en zelfs met in de lucht houden en foundation kreeg ik het niet weg. Geef toe dat ik in PS nog wat had kunnen doen, maar ach... ben nu klaar en hop naar de volgende shoot Zal het onthouden. Ik val er namelijk zelf wel heel erg over bij andere foto's
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

je had die schaduw kunnen verminderen door het model haar hand plat te laten houden. De vingers die omhoog steken veroorzaken de schaduw. Niet dat het me stoort. De andere schaduwen (vooral van de benen) zijn zo goed dat ik dat er graag bij neem.

heel knappe foto
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Plaat is gaaf, punt uit

Ik zie wel een Max die op zoek is naar een nieuwe stijl, klopt dat? Beetje de experimentele toer op zo ... +-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Plaat is gaaf, punt uit

Ik zie wel een Max die op zoek is naar een nieuwe stijl, klopt dat? Beetje de experimentele toer op zo ... +-
            neuh niet echt. Ik gebruik vaker dit harde licht, maar elk model en elke styling geeft weer een ander resultaat icm met poses etc. Het blijft poseren in de studio

Thanks.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Wat een beauty van een plaat...
              Blik van het model vind ik echt super sterk neergezet.
              | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
              | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

oe... nice mooie toning en kleurgebruik. me like!
                Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Dit bewijst dat voeten afsnijden niet altijd afbreuk doet aan de plaat!
                  Sterke blik; goed uitgerwerkt; knap hard licht; goed gecast!

Comment

Working...
                  X