Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jorgen, zoals meestal niets op aan te merken.
hoge afwerkingsgraad, mooie belichting, strakke pose van het model (die hier zeer goed haar werk doet) mooie toning. (klein minpuntje, maar wie ben ik vind ik de schaduw aan haar rechterhand) al zou ik zelf niet weten hoe je deze had kunnen voorkomen
(klein minpuntje, maar wie ben ik vind ik de schaduw aan haar rechterhand) al zou ik zelf niet weten hoe je deze had kunnen voorkomen
deze is genomen met een refl van 16 cm dus die schaduwen kan je bijna niet voorkomen. Model had erg rode handen en zelfs met in de lucht houden en foundation kreeg ik het niet weg. Geef toe dat ik in PS nog wat had kunnen doen, maar ach... ben nu klaar en hop naar de volgende shoot Zal het onthouden. Ik val er namelijk zelf wel heel erg over bij andere foto's
je had die schaduw kunnen verminderen door het model haar hand plat te laten houden. De vingers die omhoog steken veroorzaken de schaduw. Niet dat het me stoort. De andere schaduwen (vooral van de benen) zijn zo goed dat ik dat er graag bij neem.
Ik zie wel een Max die op zoek is naar een nieuwe stijl, klopt dat? Beetje de experimentele toer op zo ... +-
neuh niet echt. Ik gebruik vaker dit harde licht, maar elk model en elke styling geeft weer een ander resultaat icm met poses etc. Het blijft poseren in de studio
Wat een beauty van een plaat...
Blik van het model vind ik echt super sterk neergezet.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment