Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hmm, naar mijn smaak mocht het gezicht van het model toch een beetje meer licht gekregen hebben. 't Voelt voor mij allemaal net wat te dof aan. Misschien het gezicht eens een beetje oplichten en zien wat dat geeft?
ik vind hem vrij goed geslaagd, maar vind ook bovenstaande comment niet geheel onterecht; het is vooral de hand die teveel licht krijgt tov het gezicht.
Sfeer, licht en compositie spreken mij wel aan. Wat mij wel meteen opvalt (en wat stoort) is het bruuske verschil tussen de gladde en de gestructureerde huiddelen.
De kleuren zijn inderdaad niet meer helemaal juist. Ik heb ze meer gesatureerd (waarschijnlijk té veel) omdat met het uploaden via tinypic altijd heel wat kleur verloren gaat...
guydw, dit is het beeld zonder bewerking (enkel wat uitgesneden (precies niet helemaal hetzelfde als de andere)):
ja hoor, voor mij werkt zwart-wit al heel wat beter! (ik ben wel in een z/w periode momenteel)
Toch zou ik de hand nog een beetje donkerder maken (evt via Burn tool als je photoshop hebt)
ja hoor, voor mij werkt zwart-wit al heel wat beter! (ik ben wel in een z/w periode momenteel)
Toch zou ik de hand nog een beetje donkerder maken (evt via Burn tool als je photoshop hebt)
groeten
Heb ik al gedaan... zelfs bij de eerste post al. Ik krijg 'm niet meer donkerder..als ik 'm nog donkerder maak, vind ik dat hij er wat raar uitziet... :
De kleuren zijn inderdaad niet meer helemaal juist. Ik heb ze meer gesatureerd (waarschijnlijk té veel) omdat met het uploaden via tinypic altijd heel wat kleur verloren gaat...
Groetjes,
Jolien
Toch vind ik dit een vreemd verhaal
Maar ik heb geen ervaring met tinypic.
Werk je soms in adobe RGB? en zet je dit wel om?[voor het web sRGB]
Misschien een domme opmerking van mij en weet je dit al lang
De sfeer heb je wel te pakken,maar de kleuren kloppen niet helemaal.
Toch vind ik dit een vreemd verhaal
Maar ik heb geen ervaring met tinypic.
Werk je soms in adobe RGB? en zet je dit wel om?[voor het web sRGB]
Misschien een domme opmerking van mij en weet je dit al lang
De sfeer heb je wel te pakken,maar de kleuren kloppen niet helemaal.
gr.ron.
Het is nochtans zo hoor.
Ik werk met Adobe RGB, maar omzetten? Nee niet dat ik weet... hoe moet je dat dan doen?
Comment