Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
bedenking
Had ze net graag in een andere omgeving gezien... zie de relatie niet op die plaats... zo klopt het plaatje niet...
>Teveel elementen op de plaat waardoor de aandacht van het model afgeleid wordt.
Hier is 'm weer. Hoe meer hoe liever, zo'n platen. Prachtig kleurenspel, dito model, goeie fotograaf. Ik krijg zo in om mij in die zetel te leggen om mij even met dat zweepje te laten bewerken.
Met andere woorden, ik vind de omgeving wel passen, zeer uitnodigend.
Enkel de glimmers op de borsten storen me een ietsiepietsie. Ik bedoel ze trekken wat aandacht toch. Mss even door fotosoep halen om ze wat af te zwakken?
Oorspronkelijk geplaatst door Van gestel - aumanBekijk bericht
Super model
Super styling
bedenking
Had ze net graag in een andere omgeving gezien... zie de relatie niet op die plaats... zo klopt het plaatje niet...
>Teveel elementen op de plaat waardoor de aandacht van het model afgeleid wordt.
Enkel de glimmers op de borsten storen me een ietsiepietsie. Ik bedoel ze trekken wat aandacht toch. Mss even door fotosoep halen om ze wat af te zwakken?
De glimmers maken latex tot wat ze zijn. Latex moet glimmen. Het zou zelfs nog veel glimmender moeten zijn wat mij betreft. Ik zal er binnenkort nog eens eentje posten met heel veel shine, dan zal je me gelijk geven.
Comment