Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Esther
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Esther
Mooie Butterfly schaduw, volgens het boekje
Mooi licht
Mooi model en expressie
maar dan die haartjes op het gelaat, niet echt flaterend of vrouwelijk... maar dit kan ook een pluspunt zijn qua eerlijkheid...
stoor het hier...
moeilijk, wacht andere reacties af...Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is
-
-
Heel mooi hoor !pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Ècht knap!
Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk berichtmaar dan die haartjes op het gelaat, niet echt flaterend of vrouwelijk... maar dit kan ook een pluspunt zijn qua eerlijkheid...
stoor het hier...
moeilijk, wacht andere reacties af...
Comment
-
-
De haartjes heb ik bewust niet weg gedaan.
Ik ga het uiterlijk van het model niet veranderen, waar ben je dan mee bezig
Ook bewust geen plastic huid gemaakt omdat ik hier totaal geen voorstander van ben.
Dankje voor de comments!
Comment
-
Ik vind het ook een pluspunt mijn stoort het ook niet...
Maar ik wou wel eens de mening weten van de massa (alle massa thx voor zij die regelmatig reageren, dat is toch altijd fijn, en zei die hun mening stil houden zou ik zeggen, allé hup, alleen zo weten we wat in de smaak valt en wat niet )Sony A550 Carl-Zeiss DT 16-80 F3.5-4.5 ZA
Comment
-
Bij sommige foto's vind ik een glad gemaakte huid wel mooi, maar dit is een portret met karakter, een fake gladde huid zou hier zonde zijn.
Het licht in de ogen en vooral de schaduuw erin vind ik heel geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtmmm, persoonlijk vind ik het neusgedeelte een tikje te uitgebeten. blik is mooi en belichting zal best volgens het boekje zijn, maar is toch niet mijn ding
Hier vind ik het er helemaal bij horen, zelf durf ik normaliter niet zo ver te gaan.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Comment
-
Ik gebruik eigenlijk altijd die harde contrasten en ga altijd tot bijna-overbelichting omdat ik niet hou van gewone foto's
Comment
Comment