Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vintage
Collapse
X
-
-
Re: vintage
Voor mij is dit niet echt wat ik graag zou zien:
je belichting is voor mij te gericht (te hard) en te intens, langs rechts heb je het hoofdlicht staan, maar je verliest alle detail ter hoogte van de neus aan de anderzijde staat je opheldering, maar in plaats van opheldering heb je een hotspot, en ook een loeier van een slagschaduw eveneens ter hoogte van de neus !
De scherpte is ook maar matig, allez ik zou der niet aan bijhouden maar me toeleggen op een volgende opname.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
-
Ik vind dit juist wel een geslaagde opname. Ook qua licht. Wat ik alleen wel jammer vind is de verkeerd aangebrachte nepwimper.
Deze hoort strak op de onderste te zitten en dan afgewerkt te worden met een strakke eyeliner/kohl tot in de hoek.
De afwerking qua fotoshop zou nog iets beter kunnen maar al met al een fijne feel in de foto.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Sorry, ik gaf enkel mijn mening !Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtSorry, ik gaf enkel mijn mening !
On:
Kan mij zeker smaken Beetje twijfels over de hand & de springhaartjes storen een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtSorry, ik gaf enkel mijn mening !
Zou niet goed zijn als we allemaal dezelfde smaak en mening haddenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment