Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studio poging

Lang geleden dat ik nog iets heb gepost, bij deze post ik dus hier mijn eerste poging met mijn eigen studio materiaal..

Alle opbouwende kritiek is welkom, de styling/visagie hoef je niet te bekritiseren want hier is geen aandacht aan besteed.
    Wel de belichting, bewerking, etc.

Ik hoor het graag!
    Andy Lemaire

andylemaire.be

Re: Studio poging

Niet dat ik ervaring heb in deze tak van de fotografie, maar ik vind dit helemaal niet slecht.
    Alleen vind ik de huid iets te licht en is de overgang van de rechterarm (mouw) naar de achtergrond nauwelijks zichtbaar.
    Over de witbalans heb ik mijn twijfels, maar dat kan ook aan mij liggen (geen gecalibreerd scherm)

Goed begin (voor het oog van een niet-kenner)
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      Niet dat ik ervaring heb in deze tak van de fotografie, maar ik vind dit helemaal niet slecht.
      Alleen vind ik de huid iets te licht en is de overgang van de rechterarm (mouw) naar de achtergrond nauwelijks zichtbaar.
      Over de witbalans heb ik mijn twijfels, maar dat kan ook aan mij liggen (geen gecalibreerd scherm)

Goed begin (voor het oog van een niet-kenner)
      De lichte huid tint was een bewuste keuze, dat van de rechterarm kan ik ergens inkomen, omdat ik alles wat heb verzacht maar het is in elk geval toch niet uitgebrand.
      Witbalans zou goed moeten zitten?

Bedankt voor de comment.
      Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
        De lichte huid tint was een bewuste keuze, dat van de rechterarm kan ik ergens inkomen, omdat ik alles wat heb verzacht maar het is in elk geval toch niet uitgebrand.
        Witbalans zou goed moeten zitten?

Bedankt voor de comment.
        Ik zeg het: ik ben geen kenner
        De lichte tint kan inderdaad wel, dat is een stijl die je kiest. Ik zie het gewoon minder graag.
        uitgebrand is hij zeker niet en witbalans kan inderdaad goed zijn (want ik heb geen gekalibreerd scherm)
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
        X