Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bedankt voor de reactie's, het is wel de bedoeling dat we terug in de jaren gaan maar ook mijn eigentijds aspect er in vastleggen.
Deze shoot is gemaakt in mijn klein bescheiden studioke (garage), de muren zijn zelfgemaakt van een op kader gespannen doek waarover ik heb geschilderd.
De kledij heeft mijn model zelf gemaakt en de accessoire heb gevonden op rommelmarkten.
Oei, nee Jorgen, geef mij maar het origineel hoor.
Wel eigenaardig hoe die koperen pot wat hangt te zweven, maar dat is misschien op het schilderij ook zo ?
Goed gedaan vind ik toch.
Zou hem ook wat oplichten en vooral de kleuren wat 'feller' maken. Vind het nu wat flets van kleur.
Wat de scherpte betreft, hij oogt niet scherp, maar misschien heb je bewust wat geblurred, want ik kan me niet inbeelden dat je een onscherpe foto hebt gemaakt.
Schitterend ! Kan ik je niet met een muts op voor mijn lens : Kabouter Klus is toch een BV niet
Chapeau voor het decor, setting en de belichting. Benadert héél sterk het origineel.
Kleuren : zou ook wat oplichten
Scherpte : sluit me aan bij Nena. Een beetje soft niet ?
Bedankt voor de reactie's dat is een perfecte barometer hoe ik mijn foto kan verbeteren.
Op een of ander manier slaagt photobucket erin mijn foto iets wat onscherp te maken.
Is dat nu met het resizen dat dit gebeurd ik zou het niet weten.
Ik heb inderdaad op de achtergrond met blur bezig geweest en er een glamourlook filter overgezet.
En het iets wat donker gehouden maar dat is bewust opdat dit het schilderij het best benaderde.
Wat de kleuren betreft hier onder een andere bewerking.
Prima gedaan, daar niet van. Ik zou ze nog eens trekken. Voor het geval dat Johannes
Vermeer zich heeft omgedraaid in zijn graf... dan ligt hij tenminste weer goed.
Comment