Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(bewust geen huidverzachting toegepast op vraag van model)
heel verstandig, Zou "de standaard" moeten zijn. Dit model heeft het ook zeker niet nodig.
Mooi belicht, mooie pose maar het nut van het gesloten oog zie ik niet. Open was mooier geweest.
met de eerste foto wou ik vooral proberen gevoel bij te brengen, want dat missen mijn foto's nogal wel eens....
hierbij een andere foto met wel dr ogen open
heel verstandig, Zou "de standaard" moeten zijn. Dit model heeft het ook zeker niet nodig.
Mooi belicht, mooie pose maar het nut van het gesloten oog zie ik niet. Open was mooier geweest.
Groeten, Bert
Dat gesloten oog hoeft geen nut te hebben. Als het open was geweest had het een totaal andere foto geweest
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Vind ik ook,...maar meestal zijn de modellen zelf en de redacties vragende partij.
Ik vind de "gesloten ogen" versie zeer mooi, dromering, mijmerend model,...brengt rust
De foto met de ogen open vind ik wel goed, maar minder. Het is meer starend, doch ook expressieloos.
Smaken hé
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
vind de open ogen bij de tweede wat vreemd overkomen.
alsof de kleur eruit is.
(je kan de tweede ook beter achter een linkje zetten) je zit hier in Showcase!
grt,bouk.
Technisch een prima beeld !
Maar qua expressie en emotie kan het nog wel een trapje hoger, beide beelden met open of met gesloten ogen spreken me niet echt aan.
MVG, Jeff c.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Alsof je haar niet aan het fotograferen bent, maar een heel mooie liedje voor haar zingt.
Iets waar ze hele mooie herinneringen aan heeft. Dat kan ik zien. Mooi.
Comment