Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inne's portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• inne's portret

(bewust geen huidverzachting toegepast op vraag van model)

groeten,
    Bart
    Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Re: inne's portret

Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
    (bewust geen huidverzachting toegepast op vraag van model)

heel verstandig, Zou "de standaard" moeten zijn. Dit model heeft het ook zeker niet nodig.
    Mooi belicht, mooie pose maar het nut van het gesloten oog zie ik niet. Open was mooier geweest.

Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Comment

mooi van licht
      zacht van kleur.
      goede compositie.
      meer moet dat niet zijn.
      de gesloten ogen, weet niet of dat zijn nut heeft.

Comment

met de eerste foto wou ik vooral proberen gevoel bij te brengen, want dat missen mijn foto's nogal wel eens....
        hierbij een andere foto met wel dr ogen open

http://shutterblade.be/inne2.jpg
        Last edited by ijsje; 6 maart 2011, 10:47.
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
          heel verstandig, Zou "de standaard" moeten zijn. Dit model heeft het ook zeker niet nodig.
          Mooi belicht, mooie pose maar het nut van het gesloten oog zie ik niet. Open was mooier geweest.

Groeten, Bert
          Dat gesloten oog hoeft geen nut te hebben. Als het open was geweest had het een totaal andere foto geweest
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
            Vind ik ook,...maar meestal zijn de modellen zelf en de redacties vragende partij.

Ik vind de "gesloten ogen" versie zeer mooi, dromering, mijmerend model,...brengt rust

De foto met de ogen open vind ik wel goed, maar minder. Het is meer starend, doch ook expressieloos.
            Smaken hé
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

vind de open ogen bij de tweede wat vreemd overkomen.
              alsof de kleur eruit is.
              (je kan de tweede ook beter achter een linkje zetten) je zit hier in Showcase!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

heel mooi sfeervol portret, maar die donsbaard vind ik bijzonder onsexy en het licht benadrukt die zo hard.
                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Technisch een prima beeld !
                  Maar qua expressie en emotie kan het nog wel een trapje hoger, beide beelden met open of met gesloten ogen spreken me niet echt aan.

MVG, Jeff c.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Jammer dat je de healing rond de mond en net naast de mond op haar wang zo goed ziet

Sorry hoor, anders wel mooi plaatje geweest.

Comment

Alsof je haar niet aan het fotograferen bent, maar een heel mooie liedje voor haar zingt.
                      Iets waar ze hele mooie herinneringen aan heeft. Dat kan ik zien. Mooi.

Comment

Heel sereen en mooi.

Comment

Working...
                        X