Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The essence of beauty..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The essence of beauty..

Lang geleden dat ik nog iets gepost heb.
    Kijk niet te lang in haar ogen .. :-)

Re: The essence of beauty..

Die neus komt heel onnatuurlijk over, net iets te ver geweest met te verbeteren...

Prachtige ogen

Voor de rest top, echt spijtig van het neusje

Alain
    Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

Tip misschien, die neus beter gelaten zoals het was en geconcentreed de ogen een retouche geven, zoals de weerspiegelingen eruithalen (flits? sofbox?) en maken er niks van te merken is...

Alain
      Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk bericht
        Tip misschien, die neus beter gelaten zoals het was en geconcentreed de ogen een retouche geven, zoals de weerspiegelingen eruithalen (flits? sofbox?) en maken er niks van te merken is...

Alain
        Zo dus zonder licht in de ogen?
        Vind je dat dan echt mooier?
        Krijg je dan niet een beetje dode ogen?

Daan, ik heb het al gezegd, en ik herhaal Mooi portret man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk bericht

Alain
          Alain; ik vrees dat ik je moet tegenspreken hoor. Zoals Jeannot zegt lijken ogen zonder "twinkeling" dood. (zie zowat elk boek mbt portretfotografie)
          De neus is onveranderd qua vorm, met uitzondering van de toning.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Zo dus zonder licht in de ogen?
            Vind je dat dan echt mooier?
            Krijg je dan niet een beetje dode ogen?

Daan, ik heb het al gezegd, en ik herhaal Mooi portret man
            Ik volg hier.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knappe ogen, mooi gedaan.
              Grtjs

Comment

Niks mis met de neus.
                Mooi portret en dito bewerkt.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

vind hem mooi zoals hij is...
                  Dju: te lang in haar ogen gekeken
                  Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Prachtige ogen ! Slordig afgewerkt.

De ogen zijn perfect op deze plaat, maar helaas iets te slordig met het laagmasker omgesprongen waardoor er ook rond de ogen verscherpte delen zijn die dan plots in vervaagde huid overgaan. Ook met de lippen en de neusvleugel links op de foto is iets soortgelijks aan de hand. Haar dat in de huid lijkt over te vloeien (linkerkaak en hals). Haar dat in een vlek overgaat (rechtsboven)

Reflectie van licht in de ogen is inderdaad beter en levendiger dan geen reflectie. Als je nog van het oude principe bent "er is maar één zon, dus mag je ook maar één lichtbron zien in de ogen", dan snap ik de opmerking deels, maar vind ik ze nog steeds onterecht

Een beauty dish had hier mogelijk de betere keuze geweest of één softbox. Dan had je ook geen twee verschillende kaken gehad maar waren de geaccentueerde jukbeenderen langs beide kanten gebleven.
                    http://www.kimschollaert.be
                    http://www.fashionbelgium.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaert Bekijk bericht
                      Prachtige ogen ! Slordig afgewerkt.

De ogen zijn perfect op deze plaat, maar helaas iets te slordig met het laagmasker omgesprongen waardoor er ook rond de ogen verscherpte delen zijn die dan plots in vervaagde huid overgaan. Ook met de lippen en de neusvleugel links op de foto is iets soortgelijks aan de hand. Haar dat in de huid lijkt over te vloeien (linkerkaak en hals). Haar dat in een vlek overgaat (rechtsboven)

Reflectie van licht in de ogen is inderdaad beter en levendiger dan geen reflectie. Als je nog van het oude principe bent "er is maar één zon, dus mag je ook maar één lichtbron zien in de ogen", dan snap ik de opmerking deels, maar vind ik ze nog steeds onterecht

Een beauty dish had hier mogelijk de betere keuze geweest of één softbox. Dan had je ook geen twee verschillende kaken gehad maar waren de geaccentueerde jukbeenderen langs beide kanten gebleven.
                      Volledig akkoord Kim. Het scherptemaskertje kan ik nog wat aanpassen.
                      Ik werk idd ook liever met een beautydish, maar in deze studio niet voorhanden dus dan maar met een liggende strip-softbox gedaan.
                      Thx vr de opmerking

Comment

Working...
                      X