Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier eentje van model Lotte , genomen op lokatie in het weekend , hier alvast een voorsmaakje
mvg
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Mij stoort het "kippevel" op zich niet, maar wel het feit dat daardoor de arm nu scherper lijkt dan het gezicht.
Deze lijkt perfect gekadreerd met de ogen op 2/3, maar toch had ik hem persoonlijk liever gezien met de ogen wat hoger en dus ook iets meer model onderaan en iets minder lucht boven.
Alle goeie dingen zijn hier al gezegd en heel terecht ook.
Ik vind deze de beste Domi.
Je hebt een eigen stijl waar ik van hou...
Dat dromerige die die mooie tonen en kleuren..Zeker iets speciaal.
Ik haal ze er zeker tussenuit hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Al een geluk dat meningen verschillen. Ik vind het persoonlijk net leuk om het detail van het kippenvel te zien. 't moet niet altijd gladgestreken zijn, toch?
Sterk werk!
Je wordt bijna neergeknuppeld door die prachtige ogen. Het kippenvel op de armen vind ik net superschattig. Ben blij dat je het laat staan, vrouwen hebben dat namelijk wel eens.
Ook de achtergrond vind ik heel passend (komt terug in de haarkleur)en mooie toning.
Comment