Nog een poging in de zoektocht naar high key.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Parels 2.
Collapse
X
-
-
Re: Parels 2.
Er was nog geen reactie tot hiertoe, ik zet in...
Zoek naar gelukkige combinaties van lichte voor- en achtergrond die een algemene tederheid van dit soort geven.. dat is hier wel het geval, dus voor mij
Of die parels en extra geven hier.... parels op het hoofd is onwennig, probeer zelf maar eens, die blijven nooit liggen, het komt me dan ook onnatuurijk overkomen...
Maar dit is een persoonlijke mening... er zit misschien iets achterCanon 5d mark II - 70-200L 2.8 is
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk berichtEr was nog geen reactie tot hiertoe, ik zet in...
Zoek naar gelukkige combinaties van lichte voor- en achtergrond die een algemene tederheid van dit soort geven.. dat is hier wel het geval, dus voor mij
Of die parels en extra geven hier.... parels op het hoofd is onwennig, probeer zelf maar eens, die blijven nooit liggen, het komt me dan ook onnatuurijk overkomen...
Maar dit is een persoonlijke mening... er zit misschien iets achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk berichtDeze komt vrij ongelukkig over..de half gesloten ogen geven de dame de aanblik dat ze aangeschoten is, wat vervolgens weer versterkt word door de houding van de hand (lijkt net of ze een glas vasthoud).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtLove the attitude! Licht mocht wat strenger voor mij..
STRENGER - BEDOEL JE MEER CONTRAST?
(heb hier juist iets zachtere high key willen maken, maar waarschijnlijk juist met deze blik was iets iets harder m,eer op z'n plaats. )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtLove the attitude!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk berichtOh, dus toch! thanks!!!
STRENGER - BEDOEL JE MEER CONTRAST?
(heb hier juist iets zachtere high key willen maken, maar waarschijnlijk juist met deze blik was iets iets harder m,eer op z'n plaats. )
Comment
Comment