Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parels 2.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Parels 2.

Nog een poging in de zoektocht naar high key.

Re: Parels 2.

Er was nog geen reactie tot hiertoe, ik zet in...

Zoek naar gelukkige combinaties van lichte voor- en achtergrond die een algemene tederheid van dit soort geven.. dat is hier wel het geval, dus voor mij

Of die parels en extra geven hier.... parels op het hoofd is onwennig, probeer zelf maar eens, die blijven nooit liggen, het komt me dan ook onnatuurijk overkomen...
    Maar dit is een persoonlijke mening... er zit misschien iets achter
    Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

Deze komt vrij ongelukkig over..de half gesloten ogen geven de dame de aanblik dat ze aangeschoten is, wat vervolgens weer versterkt word door de houding van de hand (lijkt net of ze een glas vasthoud).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk bericht
        Er was nog geen reactie tot hiertoe, ik zet in...

Zoek naar gelukkige combinaties van lichte voor- en achtergrond die een algemene tederheid van dit soort geven.. dat is hier wel het geval, dus voor mij

Of die parels en extra geven hier.... parels op het hoofd is onwennig, probeer zelf maar eens, die blijven nooit liggen, het komt me dan ook onnatuurijk overkomen...
        Maar dit is een persoonlijke mening... er zit misschien iets achter
        bedankt voor de reactie. tjaa parels die zet je gewoon met een speldje vast, maar ik begrijp de onwennighweid wel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
          Deze komt vrij ongelukkig over..de half gesloten ogen geven de dame de aanblik dat ze aangeschoten is, wat vervolgens weer versterkt word door de houding van de hand (lijkt net of ze een glas vasthoud).
          Bedankt voor je mening, de houding had ik zelf niet zo ervaren, maar had er wel twijfels over. Het is duidelijk dat deze bij meerdere mensen niet in smaak viel...

Comment

Love the attitude! Licht mocht wat strenger voor mij..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Love the attitude! Licht mocht wat strenger voor mij..
              Oh, dus toch! thanks!!!
              STRENGER - BEDOEL JE MEER CONTRAST?

(heb hier juist iets zachtere high key willen maken, maar waarschijnlijk juist met deze blik was iets iets harder m,eer op z'n plaats. )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Love the attitude!
                Russian attitude
                http://www.fefelovroman.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                  Oh, dus toch! thanks!!!
                  STRENGER - BEDOEL JE MEER CONTRAST?

(heb hier juist iets zachtere high key willen maken, maar waarschijnlijk juist met deze blik was iets iets harder m,eer op z'n plaats. )
                  Contrast zal ook wel helpen, maar ik bedoel meer de belichting wat te draaien om die mooie jukbeenderen sterker te laten uitkomen.

Comment

Working...
                  X