Dit was een foto uit een serie geschoten voor FART magazine (thema groen) die ik zelf erg leuk vond
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Green
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Green
Dit is niet alleen leuk maar ook supermooi uitgevoerd!
I like!
Alleen komt die schaduw aan haar been bij mij een beetje raar vlekkerig over.
Comment
-
Mooi hoor deze
Alleen de harde schaduwlijn op de rug, onder de bikini zou ik snel even "healen", maar nogmaals: ik kan dan ook het Photoshoppen niet laten hé
Model goed gecast, idee (styling) heel goed uitgewerkt , standpunt en pose goed afgestemd, daar er gevaar was om maar één been te zien.
Hier is zo veel goeds over te zeggen omdat het op zoveel punten kon fout gaan, maar fout ging het dus niet. (over schaduwen vóór of achter, hard of zacht, volledig of deels, hoor je mij de eerstkomende tijd geen opmerkingen meer geven )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaert Bekijk berichtMooi hoor deze
Alleen de harde schaduwlijn op de rug, onder de bikini zou ik snel even "healen", maar nogmaals: ik kan dan ook het Photoshoppen niet laten hé
Model goed gecast, idee (styling) heel goed uitgewerkt , standpunt en pose goed afgestemd, daar er gevaar was om maar één been te zien.
Hier is zo veel goeds over te zeggen omdat het op zoveel punten kon fout gaan, maar fout ging het dus niet. (over schaduwen vóór of achter, hard of zacht, volledig of deels, hoor je mij de eerstkomende tijd geen opmerkingen meer geven )
fotoshoptechnisch zijn er nog veel verbeterpunten ... niet alleen hier maar op al mijn werk. Dat is ook iets waar ik 24/7 mee bezig ben .. nog meer dan met het fotoshooten alleen
Dit is alweer een plaat van maanden geleden, en intussen weer hoop geleerdGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
nice! toffe pic! zoiets verwacht je niet
mvg
Dimitri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtIk denk steeds dat het een hand is dit het plantje vasthoud, maar het zijn toch wortels!!
Mooie opname!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHet is toch wel altijd iets met jou hé?
Die poses en die styling is altijd wel er boenk op...
Maar wat ik vooral goed vind is dat het mij nooit gaat vervelen...
Altijd lastig om iets nieuws te verzinnen. Vaak is het natuurlijk zelfde muurtje / ander model ... mja.. ook dat hoort erbijGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment