Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja dit is natuurlijk iets heeel anders, maar wel heel leuk bedacht.
Ik denk steeds dat het een hand is dit het plantje vasthoud, maar het zijn toch wortels!!
Alleen de harde schaduwlijn op de rug, onder de bikini zou ik snel even "healen", maar nogmaals: ik kan dan ook het Photoshoppen niet laten hé
Model goed gecast, idee (styling) heel goed uitgewerkt , standpunt en pose goed afgestemd, daar er gevaar was om maar één been te zien.
Hier is zo veel goeds over te zeggen omdat het op zoveel punten kon fout gaan, maar fout ging het dus niet. (over schaduwen vóór of achter, hard of zacht, volledig of deels, hoor je mij de eerstkomende tijd geen opmerkingen meer geven )
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaertBekijk bericht
Mooi hoor deze
Alleen de harde schaduwlijn op de rug, onder de bikini zou ik snel even "healen", maar nogmaals: ik kan dan ook het Photoshoppen niet laten hé
Model goed gecast, idee (styling) heel goed uitgewerkt , standpunt en pose goed afgestemd, daar er gevaar was om maar één been te zien.
Hier is zo veel goeds over te zeggen omdat het op zoveel punten kon fout gaan, maar fout ging het dus niet. (over schaduwen vóór of achter, hard of zacht, volledig of deels, hoor je mij de eerstkomende tijd geen opmerkingen meer geven )
Thanks
fotoshoptechnisch zijn er nog veel verbeterpunten ... niet alleen hier maar op al mijn werk. Dat is ook iets waar ik 24/7 mee bezig ben .. nog meer dan met het fotoshooten alleen
Dit is alweer een plaat van maanden geleden, en intussen weer hoop geleerd
Het is toch wel altijd iets met jou hé?
Die poses en die styling is altijd wel er boenk op...
Maar wat ik vooral goed vind is dat het mij nooit gaat vervelen...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Het is toch wel altijd iets met jou hé?
Die poses en die styling is altijd wel er boenk op...
Maar wat ik vooral goed vind is dat het mij nooit gaat vervelen...
ook leuk om te horen
Altijd lastig om iets nieuws te verzinnen. Vaak is het natuurlijk zelfde muurtje / ander model ... mja.. ook dat hoort erbij
Comment