Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Double Exposure (Polaroid)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Double Exposure (Polaroid)

Deze dubbele opnames zijn gemaakt met de Image system van polaroid. Als je de ontspanknop inhoud nadat je deze hebt ingedrukt en je klapt de camera weer dicht is hij vergeten dat ie een opname gemaakt heeft. Als je hem dan opend kun je een 2e opname maken. Je zult wel de onderbelicht functie van de camera moeten gebruiken (hebben alle image camera's van polaroid).

Trouwens er staan nog meer uit deze serie op mijn website (www.fbfotografie.nl - onder polaroid /instax)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fbfotografie Bekijk bericht
      Deze dubbele opnames zijn gemaakt met de Image system van polaroid. Als je de ontspanknop inhoud nadat je deze hebt ingedrukt en je klapt de camera weer dicht is hij vergeten dat ie een opname gemaakt heeft. Als je hem dan opend kun je een 2e opname maken. Je zult wel de onderbelicht functie van de camera moeten gebruiken (hebben alle image camera's van polaroid).

Trouwens er staan nog meer uit deze serie op mijn website (www.fbfotografie.nl - onder polaroid /instax)
      Jij hebt er hier een fan bij! Prachtig werk op je website!
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fbfotografie Bekijk bericht

oooooojaaaa juist, klopt, stom van me.
        maja is dan ook al meer dan 30 jaar geleden dat ik er mee werkte.
        waar is de tijd ...

Comment

de achterliggende techniek om dergelijke foto te maken is misschien wel interessant maar de foto of het resultaat kan mij uiteindelijk niet echt bekoren ...
          Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Working...
          X