Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sommigen zullen het al gemerkt hebben via facebook maar na meer dan een jaar niks meer gedaan te hebben.. eindelijk nog eens geshoot, bij deze dus mijn testshoot
Hummm, doorgaans goeie fotografe, leuk model, maar laat ik van alle lof nu ff absoluut niks snappen :
. ik zie een plat belicht geel vlak
. uitgebrande vlekken (oa in het gezicht)
. een imho zwakke compositie (ok, toegegeven : dat is smaak)
. Schaduw, is al gezegd...
Laat me weten wat ik niet zie, en ik stel met plezier mijn mening bij
Ik ben wel benieuwd naar het vervolg...
Hummm, doorgaans goeie fotografe, leuk model, maar laat ik van alle lof nu ff absoluut niks snappen :
. ik zie een plat belicht geel vlak
. uitgebrande vlekken (oa in het gezicht)
. een imho zwakke compositie (ok, toegegeven : dat is smaak)
. Schaduw, is al gezegd...
Laat me weten wat ik niet zie, en ik stel met plezier mijn mening bij
Ik ben wel benieuwd naar het vervolg...
Ik volg Dirk hier volledig.
Let wel, ik ben altijd al fan geweest van het werk van Melissa en zeker haar creativiteit.
Dat laatste vind ik ook terug in deze plaat, maar zoals gezegd is het licht ondermaats (dit is in mijn ogen een platgeflitste plaat), de compo is niet bijzonder en de lichte schaduw stoort mij ook.
Ok, je kan die schaduw gaan aanzetten, maar een fotografe zoals Melissa moet dat eigenlijk out of cam goed krijgen.
Als ik de plaat bekijk (en ik heb dat al veel gedaan ook op FB) dan kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de maker een vrij vlak schaduwloos beeld wilde maken. Maar ipv dit te doen met bijv. een ringflits is er een opzetflits op de camera gebruikt (correct me if I am wrong, want ik beweer zeker niet alle wijsheid in pacht te hebben).
Ik kijk uit naar je nieuwe platen Melissa, maar deze laat ik liever aan mij voorbij gaan, sorry...
. Maar ipv dit te doen met bijv. een ringflits is er een opzetflits op de camera gebruikt (correct me if I am wrong, want ik beweer zeker niet alle wijsheid in pacht te hebben).
I correct you, is off camera
Ik aprecieer jullie meningen hoor! moet er zelf nog beetje terug inkomen. Maar ik ga niet akoord met een uitgebrand gezicht, Toch niet op mijn scherm hier.
Comment