Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natural Beauty

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natural Beauty

het is moeilijk om vlak na GTDesign een foto te posten maar ik ga het toch proberen
    eentje uit een reeks van 400.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Natural Beauty

Nou, zo moeilijk is dat toch niet, de plaat staat er toch ?
    Vind de plaat technisch helemaal in orde met een goede belichting.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Ziet er mmoi scherp en belicht uit. Een mooi model en een goede uitvoering.
      Ik zou zeggen dat het geslaagd is.
      Grtjs

Comment

Hoe komt het dat ik deze foto op het forum zou beoordelen als "grauw met een geelzweem"... en als ik deze foto bekijk in PS CS4 dat hij perfect belicht is???

Heb dit getest met IE en met chrome: beide zijn hetzelfde resultaat. Ook op de orginele lokatie is het hetzelfde (grauwe met geelzweem), enkel in CS4 ziet hij er mooi belicht uit.
        Heb dit getest met verschillende andere foto's van op het forum, en deze blijven wel hetzelfde, zowel in een browser als in CS4)

Iemand enig idee?

On topic: het resultaat gezien via CS4: subliem mooi!
        Last edited by Vinnydizzy; 8 januari 2011, 23:43. Reden: aanvulling
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ja! Mooi!
          Maarruuh... waroom zo'n krop aan de onderkant? die borsten zitten me zo niet lekker - ik zou tikje hoger kroppe. En de zwarte wang - valt daar niet een iets subtielere overgang uit te halen?

Comment

Op mij eigen computer zie ik dit probleem niet maar als ik op een andere computer kijk zie ik dit ook !! het is dan zelfs verschrikkelijk
            iemand die weet hoe dit kan komen ? en wat ik er tegen kan doen ?
            het is zoals Vinnydizzy aanhaalt, eens je de foto in photoshop inhaalt lijkt het probleem weg maar als ik hem upload is het naar de botten.

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Hoe komt het dat ik deze foto op het forum zou beoordelen als "grauw met een geelzweem"... en als ik deze foto bekijk in PS CS4 dat hij perfect belicht is???

Heb dit getest met IE en met chrome: beide zijn hetzelfde resultaat. Ook op de orginele lokatie is het hetzelfde (grauwe met geelzweem), enkel in CS4 ziet hij er mooi belicht uit.
            Heb dit getest met verschillende andere foto's van op het forum, en deze blijven wel hetzelfde, zowel in een browser als in CS4)

Iemand enig idee?

On topic: het resultaat gezien via CS4: subliem mooi!
            Mijn Fanpagina
            Mijn website
            Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Heb al zitten denken als iets als "colorspace"... maar...

Ik heb getest met mijn foto's, en die blijven overal gelijk.
              Heb getest met andere foto's van op het forum, en die blijven ook gelijk.

Spijtig om te moeten zeggen dat het enkel om uw foto gaat.

Het is maar: je zou om een foto een minder oordeel krijgen
              En tav klanten (als je (semi-)pro bezig bent tenminste) kan dat nefast zijn.

Ik volg het met u op alvast! Dit intrigeert me ook!
              www.brunodyserinck.be

Comment

misschien is de foto niet in sRGB maar in een andere kleurruimte bewaard ?
                Openen in een programma met kleurbeheer zou OK moeten zijn; bekijken met een browser zonder kleurbeheer daarentegen niet
                Just guessing...

Comment

Ik heb de foto net ook even bekeken in CS5 en ook eens in een standaard programma van microsoft en in beide perfect belicht en op het forum hier ook grauwgeel...
                  Das een vreemd fenomeen en ik ben benieuwd wat de oorzaak hier van is!

On topic: Ik vind het een prachplaat
                  Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
                  Fuji X10

Comment

test !! kan mij iemand laten weten als het nu beter is of hetzelfde ? ( vermits ik het hier niet kan zien )

Mijn Fanpagina
                    Mijn website

Comment

Peter, je foto staat in de profoto kleurruimte. De meeste mensen zien enkel de sRGB in hun browser. Foto komt dus grijs over.

(heb het je al eens gemaild)
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Ligt inderdaad aan de kleurruimte...is al eens eerder voorgekomen hier (dacht zelf al....natural????)

Maar in sRGB oogt hij meer dan prima

Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Kan mij iemand laten weten als het nu ook is ?
                          nu staat hij in adobe RGB . ervoor op CMYK ( mijn foutje)
                          ps: sorry voor het ongemak dit had beter in fotobeoordeling gestaan (als ik het had geweten)

Last edited by dare2fly; 10 januari 2011, 20:31.
                          Mijn Fanpagina
                          Mijn website

Comment

nu nog niet goed.
                            Je moet je foto voorlopig voor web opslaan als: en dan idd sRGB meegeven.

IE ondersteunt het anders niet.

OT. Wel een mooie plaat
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Aha, bedankt voor de wijze woorden! We hebben weer wat bijgeleerd.
                              www.brunodyserinck.be

Comment

Working...
                              X