Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welcome in Russia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welcome in Russia

De eerste vind ik met grote voorsprong de mooiste, het is natuurlijk en mooi,heeft ook veel sfeer Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Ik vind de foto van DanM super, originele foto is ook niet slecht maar heeft meer potentieel...

grtz
      Dimitri
      5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DC-Company Bekijk bericht
        Greyhorse, dit is pas een model, natuurlijk en onschuldig! Mooi in beeld gebracht! wat de omzetting betreft, afblijven!
        100% akkoord.
        De versie van Daan kan ik ook wel smaken, maar geeft een totaal andere sfeer weer die niet meer bij het origineel past. Beiden knap werk
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          Tamelijk onrespectvol om originele posting te verknoeien .
          Kan desnoods met een verwijzing maar niet op plek van originele poster.
          btw vind origineel veel levendiger terwijl die groen filter eerder een ziekelijk effect heeft.

Henri
          Wat is het verschil tussen "Ik zou er een groenfilter opzetten" Of een foto Waar een groenfilter is opgezet. Met het geschreven comment is men, op dat ogenblik dat je het leest, helemaal niets. Met de foto kun je een resultaat van een denkwijze visueel waarnemen.
          Ik ben er zeker van dat wanneer de foto van DANm echt een mooi resultaat had gegeven dat men over netiquete niet had gesproken, maar eerder over wauw, schitterend, ongeloofelijk, veel mooier dan origineel enz.
          DANm was er zich van bewust van wat hij deed, want hij gaf aan, indien gewenst, dat hij de foto zou verwijderen. Greyhorse ziet er geen probleem in, dus waar is het probleem. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat ieder comment vergezeld wordt door een foto, maar dat is dan de taak van de moderator.
          Comments, ideeën en suggesties geven via PM, is ook niet de bedoeling, omdat iedereen recht heeft om weten, op een comment dat gegeven wordt.

On topic
          Origineel geeft mij geen gevoel van Russia. De kenmerken van een russische dame ontgaan mij ook kompleet. Dit is een mooi model waar zeker meer uit te halen is.
          Kleuren zijn winters
          Dit is mijn comment als ik de titel meeneem in mijn beoordeling.

Zonder titel, is dit een mooi portretfoto. voor mij mogen de kleuren ietsjes opgepept worden.

Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Waarom ook bewerken, als het origineel zoveel in het oog springt?
            Bedankt voor de natuurlijke foto van een heel mooie vrouw.
            Gelukkig dat het geen Russin is. En dat er hier meer rondlopen zoals haar.
            Groetjjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

Comment

Working...
            X