Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooi portret. Mooi belicht en omgezet!
Persoonlijk zou ik hier nog het burn-tool gebruiken om even over de bovenste haren te gaan. Of anders boven (en dan ook onderaan) een stukje er af.
Bloem zonder vaas.
Rechterdeel van het gezicht is te weinig belicht waardoor je vervorming van de contour krijgt.
z/w(kleur) omzetting is ook nie mijn ding.
Me do not like. Sorry hoor.
Me do like.
Prima scherpte, goeie omzetting z/w.
Misschien toch een beetje doortekening van de schouders weer in beeld brengen, zodat het hoofd niet "zweeft" ?
Persoonlijk zou ik hier nog het burn-tool gebruiken om even over de bovenste haren te gaan. Of anders boven (en dan ook onderaan) een stukje er af.
Comment