Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Beauty

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Asian Beauty

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Deze salonfotograaf kan deze foto, ondanks een paar kleine minpuntjes, wel erg waarderen hoor. Deze foto valt dan ook niet te vergelijken met jouw "ART".
    Ha gaan we lekker die toer op : prachtig vooruit dan maar :

Ja van "ART" kan men niet spreken bij uw foto's
    salonfotokes in een mooi kaderke, dat is nog net mogelijk

Moet wel in het vervolg bij schrijven over wie het gaat hé :
    Deze foto valt dan ook niet te vergelijken met jouw "ART".
    anders voel ik mij bedrogen

allee haal uw beste woordenschat maar boven : I like it
    we zijn in oorlog tijdens de kerstperiode
    Last edited by Josv; 27 december 2010, 19:16.
    Jos
    Site

Comment

Ik heb nooit beweerd dat mijn foto's "the state of the art" zijn jos. Dat is mijn doel ook helemaal niet, nooit geweest. Ik maak kitscherige kinderfoto's en ik vind het zalig om te doen
      Jij bent degene, die tot vervelens aan toe, de rest hier keer op keer wegzet als salonfotograaf. En waarom? Omdat je gewoon niet de bescheidenheid hebt om van anderen hier aan te nemen dat je foto's van modellen nou niet bepaald kunstobjecten zijn.
      Deze foto is van een totaal ander niveau dan wat jij tot nu in SC mensen en modellen hebt laten zien. Inderdaad, ik vind het hier en daat wat TE overbelicht...maar TS laat duidelijk zien verstand te hebben van techniek en nabewerking.
      En ik ga al helemaal geen oorlogje met je voeren...ik zeg je gewoon waar het, wat mij betreft, op staat. Het is een hoop blabla bij je, maar bent te koppig en te arrogant om iets van anderen aan te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
        Hoi,

Voor mij een foto,
        maar ik ben dan ook geen salonfotograaf, zoals er hier velen posten in SC, ....
        maar het zal de smaak zijn zeker

en wat uitgebrand is, laat het maar zo
        Deze salonfotograaf kan deze foto, ondanks een paar kleine minpuntjes, wel erg waarderen hoor. Deze foto valt dan ook niet te vergelijken met jouw "ART".
        Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
        Ha gaan we lekker die toer op : prachtig vooruit dan maar :

Ja van "ART" kan men niet spreken bij uw foto's
        salonfotokes in een mooi kaderke, dat is nog net mogelijk

Moet wel in het vervolg bij schrijven over wie het gaat hé :
        anders voel ik mij bedrogen

allee haal uw beste woordenschat maar boven : I like it
        we zijn in oorlog tijdens de kerstperiode
        Ik heb nooit beweerd dat mijn foto's "the state of the art" zijn jos. Dat is mijn doel ook helemaal niet, nooit geweest. Ik maak kitscherige kinderfoto's en ik vind het zalig om te doen
        Jij bent degene, die tot vervelens aan toe, de rest hier keer op keer wegzet als salonfotograaf. En waarom? Omdat je gewoon niet de bescheidenheid hebt om van anderen hier aan te nemen dat je foto's van modellen nou niet bepaald kunstobjecten zijn.
        Deze foto is van een totaal ander niveau dan wat jij tot nu in SC mensen en modellen hebt laten zien. Inderdaad, ik vind het hier en daat wat TE overbelicht...maar TS laat duidelijk zien verstand te hebben van techniek en nabewerking.
        En ik ga al helemaal geen oorlogje met je voeren...ik zeg je gewoon waar het, wat mij betreft, op staat. Het is een hoop blabla bij je, maar bent te koppig en te arrogant om iets van anderen aan te nemen.
        Leg mij eens uit wat "een salonfotograaf" betekend.
        Wat mij betreft is "ART" of ook in het nederlands "KUNST", een zeer vaag begrip.
        Waar begint kunst en waar eindigt het. Nergens zal men grenzen die het woord kunst afbakend, vinden. Wel kan men het gebruiken om een bepaalde strekking te benoemen, zoals bv Pop art. Maar of dit nu wil zeggen dat ik dit kunst vindt dat is een andere vraag.
        Was Rubens een kunstenaar of kon hij goed schilderen. Iedereen zal dat voor zijn eigen moeten uitmaken.
        In Van Fleteren een kunstenaar, voor mij niet maar hij kan wel foto's maken die mij naar de keel grijpen, wat voor mij niet direkt kunst wil zeggen.
        Kunst is commercie, waar veel geld aan word verdient, aan goedgelovige sukkelaars.
        Dit als tussendoortje

Robby BB
        Last edited by robbydorine; 28 december 2010, 00:35.
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Maar ik wil wel een oorlogje voeren met U, of krabbel je al terug
          dit is van geen ander niveau dan mijn foto, wat weet jij nu van kunst,en keer op keer weggezet als salonfotograaf, dit is nog maar de eerste keer dat ik dit vernoem dus zeker niet keer op keer , en ik moet niet bescheiden zijn om van anderen hier aan te nemen dat je foto's van modellen nou niet bepaald kunstobjecten zijn.
          en ben zeker niet koppig of arogant om iets van andere aan te nemen , als de uitleg maar een beetje verstandelijk is

grrr grrr
          Jos
          Site

Comment

Zullen we in dit topic anders gewoon de foto van TS bespreken en dergelijke kinderachtige taferelen achterwege laten?

Indien je staat voor wat je zegt Jos..dan is jouw werk kunst...en zal het jou "worst" zijn wat welke andere (salon)fotograaf daar ook van mag vinden. De meeste kunstenaars werden pas (ver) na hun dood begrepen.
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakkie Bekijk bericht
              ...Wat de schouders betreft, deze zijn ook mee verwerkt, dus snap niet goed het punt van een stuk schouders gewoon gelaten? Wat meer verklaring alstu!
              ...
              Als ik mijn hand hou voor het gezicht dan zie ik de schouderpartij als een normaal foto waarvan ik het gezicht niet zie. Het kant is gewoon kant.

Bedek ik de schouders dan .... is jou expressie en signature knallend. Het kant boven de ogen en in het haar zetten jou stijl neer.

Dat "contrast" tussen die twee partijen bedoel ik.

Los van deze....
              Over kunst zei een bevriend kunstenaar (die bijna rijp is voor een instelling ) me eens "Kunst is een illusie in de realiteit, wanneer de illusie realiteit wordt is het geen kunst meer".
              Heeft em gelijk? idn, toch stof tot nadenken
              Hij had nog een paar straf uitspraken hoor, maar die passen hier niet in deze topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Over kunst zei een bevriend kunstenaar (die bijna rijp is voor een instelling ) me eens "Kunst is een illusie in de realiteit, wanneer de illusie realiteit wordt is het geen kunst meer".
                Kunst begint met een illusie in de realiteit, wanneer de illusie realiteit wordt is het SC".

De meeste kunstenaars werden pas (ver) na hun dood begrepen.
                spijtig voor jullie, maar dan zult U nog even moeten wachten, tot U kunst begrijpt,
                of ....
                Jos
                Site

Comment

En nu weet ik nog altgijd niet wat een salonfotograaf is
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Wat Josv bedoelt met salonfotograaf is dat BD dus barst van de 13 in een dozijn fotografen. Oppervlakkige massa fotografie.
                    Jos...als je nou echt die onbedwingbare behoefte voelt om hier verder over te discussieren, pm dan gewoon.

Comment

vind het apart en leuk dus

zal niet in de smaak vallen van vele maar wil zeker niet zeggen dat niet mooi is

Comment

Working...
                      X