Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hier moet men toch blijkbaar nog veel leren ivm fotografie
Maak voor mij zo eens een foto in een studio, zonder gebruik van PS of LR of ander aanpassingsprogramma
moet toch "poepgemakkelijk" zijn volgens jullie : gewoon alles fout doen
Hier moet men toch blijkbaar nog veel leren ivm fotografie
Maak voor mij zo eens een foto in een studio, zonder gebruik van PS of LR of ander aanpassingsprogramma
moet toch "poepgemakkelijk" zijn volgens jullie : gewoon alles fout doen
Frank Wartenberg
Je hangt nu wel erg de "onbegrepen artiest" uit en daaruit blijkt voor mij dat jij het studiowerk flink onderschat en het werken met licht ook totaal niet begrijpt.
Sorry Jos....dit lukt mij ook in luttele seconden...hou je monitor eens wat scheef (bekijk je monitor van onder) en zie hoeveel detail je mist in het gezicht=gewoon witte vlekken...
Het is niet omdat het anders is dat ik het niet kan smaken, maar gewoon omdat dit in beginsel geen goede foto is...zoals hij hier staat is daar geen goede afdruk van te maken.
Je hangt nu wel erg de "onbegrepen artiest" uit en daaruit blijkt voor mij dat jij het studiowerk flink onderschat en het werken met licht ook totaal niet begrijpt.
Comment