Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evelientje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Evelientje

Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
    Tiens... meende dat ooit anders gelezen te hebben (maar goed, zal wel aan 't einde van 't jaar en de nood aan vakantie liggen) Het verklaart anders wel veel...
    Ik vat m niet

ik heb echt nooit gezegd dat ik met 1 octa werk hoor.

Gebruik 95% van mijn shoots 1 lamp, de 70cm dish. Met en zonder grid.
    En daarbuiten mijn strips als invul of de kale reflectors om de achterwand op te lichten

Die octa is 150 in doorsnee en voor mijn studio veel te onhandig en te groot.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Zeer mooie plaat.
      Grtjs

Comment

Wees gerust Jorgen: ik geloof je hoor! Is gewoon op een of andere manier in mijn hersenpan geslopen terwijl ik eigenlijk... door goed naar je platen (en dan vooral de schaduwen) te kijken... had kunnen weten dat je niet zo vaak een softbox gebruikt.

Ik volg je trouwens wel ivm die onhandigheid... Heb zelf een octa 120cm liggen en zelfs die is al behoorlijk lastig (ook niet bepaald veel plaats hier). Ook dus vooral dishes (vaak met grids) en reflectoren aan het gebruiken...
        Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Ik had het idd verkeerd voor
          Melanoom is niet wat ik bedoelde, mijn excuses, ik had het over de "sproetjes".
          Vooral de 2 naast haar oog vind ik 'storend' omdat de plaat zelf zo superstrak en zuiver is.
          Is een beetje als een vlekje op je mooie nieuwe auto . Snap je wat ik bedoel?
          Net zoals dat flare spotje in het midden rechts op de jas.

Ik zit te zeuren over klein details maar ik weet ook dat Max geen beginner is en ook graag naar de perfectie streefd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik zit te zeuren over klein details maar ik weet ook dat Max geen beginner is en ook graag naar de perfectie streefd.
            Mag hoor. No prob

Ik streef ook naar perfectie, maar ik maak bij het weghalen van huidoneffenheden altijd een bewuste keuze (per plaat) welke ik laat zitten of niet.

Ik heb een periode gehad waar alles spekglad moest. Maar daar ben ik van af. Elk model heeft zo haar kenmerken, kijk maar naar de echter toppers. Of het nou een vette moedervlek is, een spleetje tussen de tanden, en zelfs een litteken is hot momenteel.

Deze vlekjes horen bij haar en die haal ik niet weg
            Tevens neemt het de scherpe randen weg van het gladstrijken.

Ook uit psychologisch oogpunt vind ik dat dit soort meisje van 14 jaar niet het idee moeten krijgen dat die dingen storend zijn. Ze zijn nog erg gevoelig voor reacties van buitenaf als het gaat om schoonheid, gewicht enz.
            Ze worden vaak al TE glad en dun gesoept. (jups .. en ik doe hier hard aan mee )

Maar ik begrijp je punt hoor dus no hard feeling
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Je hebt haar proeftijd toch ingekort hoop ik,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Ook uit psychologisch oogpunt vind ik dat dit soort meisje van 14 jaar niet het idee moeten krijgen dat die dingen storend zijn.
                Ik wilde nog vragen.. hoe oud is dit kind.

Ik zal wel preuts zijn of conversatief, maar vind dit geen pose voor een 14-jarige.

Los-staande van de leeftijd wel een topplaat.

En aangezien ik wel mag miereneuken of op details letten bij jou : Ik zie wel nog een vrij groot verschil tussen handen en huid toning. Heb je die apart bewerkt?
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Ik wilde nog vragen.. hoe oud is dit kind.

Ik zal wel preuts zijn of conversatief, maar vind dit geen pose voor een 14-jarige.

Los-staande van de leeftijd wel een topplaat.

En aangezien ik wel mag miereneuken of op details letten bij jou : Ik zie wel nog een vrij groot verschil tussen handen en huid toning. Heb je die apart bewerkt?
                  Ach das een discussie die al jaren aan de gang is in de modellenwereld en waar ik hier niet al te diep op in wil gaan. Enige wat ik kan zeggen is... kijk in de boekjes, kijk hoe de meisjes in het weekeinde op stap gaan, of hoe ze op het strand liggen. Dan is dit nog heel netjes

En nee je bent niet preuts of conservatief. Heb zelf ook een dochter van 14 als model in spé maar ik ben er intussen aan gewend.

Leuke is dat deze categorie meiden vaak (niet altijd) gezonder en verstandiger leeft dan hun leeftijdgenootjes die wel roken, stappen, laat naar bed gaan enz.

Maar het is altijd grappig.. Zolang je niks zegt over leeftijd hoor je niemand, terwijl iedereen kan zien dat het om een zeer jonge meid gaat, maar owee je zet er een leeftijd bij

Leeftijd modellen begint bij 13-14 ... inwerken en met 15/16 aan de bak. Tis gewoon niet anders. En met 24 ben je bejaard. Ook niet leuk.

Er zit idd verschil in handen zie ik nu ook. Beetje minder secuur geweest denk ik
                  Heb gewoon vierkante ogen momenteel. Nja.. nu ff lekker kersten, volvreten, drinken, uitbuiken en een week bijkomen

Have fun allemaal!
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Nive one again...
                    super licht en super model!!

Comment

Je hebt gelijk Max.
                      Schoonheidsideaal is soms TE absurd en een echte fetish.
                      We hebben weer iets bijgeleerd vandaag van jou

Comment

Working...
                      X