Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loïc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Loïc

is mijn kleinzoontje van dik 2,5 jaar.
    Ik ben niet erg thuis in portretfotografie maar ik vond deze wel iets hebben.
    Zoals je wel kan zien is het een uitsnede waarin ik de storende elementen (ikzelf ...) heb weggewerkt.
    Ik ben nieuwsgierig naar de reacties.
    groetjes
    fabke

update : je hebt gelijk Vicky, heb het dadelijk veranderd en ik vind het zelf ook beter zo. Bedankt.

Last edited by fabke; 26 december 2010, 18:27.
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Re: Loïc

een knap modelleke, mooie foto en belichting
    Alleen vind ik het zwart er rond te veel voor een kinderportretje.
    'k Zou bijsnijden tot een vierkant fmt
    Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
      een knap modelleke, mooie foto en belichting
      Alleen vind ik het zwart er rond te veel voor een kinderportretje.
      'k Zou bijsnijden tot een vierkant fmt
      Bedankt voor de tip, heb het al aangepast.
      grtjes, fabke
      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
        Bedankt voor de tip, heb het al aangepast.
        grtjes, fabke
        ... en dat is nu een nog mooier plaatje geworden in mijn ogen. Mooi portret van je kleinkind, proficiat.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Koddig jongetje doch fototechnisch en qua postprocessing nog wat werk aan hoor. Best start je in "fotobeoordeling", dan zal je wat meer relevante commentaren krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
            Koddig jongetje doch fototechnisch en qua postprocessing nog wat werk aan hoor. Best start je in "fotobeoordeling", dan zal je wat meer relevante commentaren krijgen.
            +1 Hier is nog erg veel werk aan...anders gezegd...beter beginnen met een goede foto, dan een mindere proberen goed te maken in PS.
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

OEPS ... Ik ben wellicht bevooroordeeld maar ik vond en vind dit zelf een fantastisch mooie foto
              Toch bedankt om te reageren, zal duidelijk nog veel moeten leren ...
              grtjes, fabke

Comment

Dat mondje.....
                Het jongetje maakt in alle opzichten deze foto, het is gewoon een ontzettend schattig knulletje. Met de juiste belichting en zonder dat rare zwart geverfde onderkantje zou dit een geweldig portret zijn.
                Ik moet wel met Daan en jeroen mee gaan...technisch gezien is de foto niet oke en de nabewerking is ehm...klungelig. Maar ik hoop stiekem dat we snel nog een foto van dit jongetje mogen bewonderen, waar je wel alle aandacht aan geschonken hebt. Storende elementen van jezelf moet je natuurlijk altijd voorkomen (dat geldt voor alle categorieen in de fotografie lijkt me zo) en werk dan met voldoende daglicht, eventueel aangevuld met flits. Voorkom allerlei soorten kunstlicht (fel oranje kruin) en hou de belichting simpel totdat je het gevoel hebt dat je "het" te pakken hebt. Het komt de kleur en scherpte van de foto ten goede.
                Succes

Comment

in dit gedeelte van bd ben ik niet thuis, kvind het alleen een schat van een kindje! een prachtportretje, alleen spijtig dat je dingen moest wegwerken, zonder dat bruine zou het heel knap geweest zijn, maar toch...wat een fonkeloogjes!
                  groetjes
                  hilde

Comment

Working...
                  X