Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby, it's cold outside!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Baby, it's cold outside!

Eentje voor de koude dagen.......Strobist foto, gewerkt met 3 flitsers in home studio.
    Schapevelleke voor de sfeer en modelletje is weer : Deathbird :-)

Alvast bedankt voor alle comments en kritieken ;-)
    Grtz R.
    Last edited by easygirl; 18 december 2010, 13:03.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: Baby, it's cold outside!

Deze vind ik (nog!) beter dan de vorige!
    Heel mooi.
    Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

weer een mooi en kan ook in de etalage.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Deze vind ik heel erg mooi (en overkomt de kleine tekortkomingen van de vorige)
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Heel noord Amerika gaat hier helemaal zot van zijn, rose, sterretjes, vachtje, beertje,....
          Het (bijna) toppunt van kitsch (en dat is ook een kunstvorm)
          Maar technisch wel dik in orde.

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Heel goed uitgevoerd. I like it a lot!
            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

eeeeel mooi.
              vind deze wel beter afgewerkt want de sneeuwvlokjes in de vorige vond ik beetje teveel op het model.
              alhoewel ik graag persoonlijk wat meer random gezien had in de vlokjes hier.
              nu is het precies een band. meer was beter geweest maar dan nie op het model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                Heel noord Amerika gaat hier helemaal zot van zijn, rose, sterretjes, vachtje, beertje,....
                Het (bijna) toppunt van kitsch (en dat is ook een kunstvorm)
                Maar technisch wel dik in orde.

Groeten, Bert
                Zelfde mening en overdadige en afschuwelijke tekst, vooral bombastische signature. Kitsch in het kwadraat.

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

Dikwijls ga ik mee in meningen van anderen maar wat ik soms lees op BD doet we wel een beetje nadenken..
                  Er zijn mensen die creatief zijn of zoals sommigen het noemen "kitsch" maar dan spreek je over de persoonlijke smaak.
                  Als dit de opzet was van de fotografe in kwestie dan vind ik dit meer dan geslaagd en ik ga nu geen voorbeelden opzoeken hier die in het verleden al menig HOF hebben gesierd..
                  Mensen bekijk andere werken van de TS en kwijl even weg op haar site en geniet maar aub leer de fot'o's en hun doel te appriciëren..en zeg liever dingen zoals "het is niet mijn persoonlijke smaak"..JE kan eerlijk zijn en rechtuit maar maak af en toe eens vuisten in je zakken i.p.v wat bot over te komen..

Ik vind deze opname rond deze periode meer dan geslaagd en gedurfd.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

dit is zonder meer een mooie sfeervolle romantische foto...en technisch dik in orde.

Comment

Dank je 'schoonSpikke' voor de uitleg ivm smaak
                      Sommigen hun 'kritiek' is helemaal niet gepast, maar wie ben ik om dat hier te zeggen en wie durft hier dan nog foto's te posten?

Hug, R
                      Last edited by easygirl; 15 december 2010, 12:44.
                      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Zelfde mening en overdadige en afschuwelijke tekst, vooral bombastische signature. Kitsch in het kwadraat.

Henri
                        Ik ben gek op Amerikaanse zoete kitscherige foto's...niks mis mee hoor
                        Mooie foto's op je website trouwens....erg mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                          Dank je 'schoonSpikke' voor de uitleg ivm smaak
                          Sommigen hun 'kritiek' is helemaal niet gepast, maar wie ben ik om dat hier te zeggen en wie durft hier dan nog foto's te posten?

Hug, R
                          Mijn excuses.
                          Ik heb me slecht uitgedrukt.
                          Ik bedoelde dat de signature zeer zeer zeer discreet is en hier het beste is wat op de afbeelding gebracht werd.
                          Het geheel spreekt van uiterst goede smaak. Cola Kerst boodschap ten top. De plaatsing van het geschenkje is hier beslist de kers op de taart.

Henri

Henri
                          lidnummer: BD0435BE

Comment

moet ik toch echt nog een keer op reageren;
                            ik bedoelde niks negatiefs over de foto en toch zeker niet over de kwaliteiten van Easygirl. Easygirl maakt schitterende foto's; laat daar geen twijfel over bestaan. Ze zijn ook allemaal technisch van een zeer hoog niveau, zoals ook deze (wat ik ook al gezegd heb)
                            Maar de afbeelding, de inhoud, de pose, .... is, hoe je het ook bekijkt, typisch Amerikaanse kitsch. En als Easygirl dat zo bedoeld heeft dan is de opzet voor 100% geslaagd.
                            Het is zeker niet mijn bedoeling om wie dan ook hier op zijn of haar teentjes te trappen; dat zou dan de eerste keer zijn in mijn 3 jaar bij BD.

Groeten, Bert
                            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                            www.bertofotografie.be

Comment

Ik vind het een prachtige foto !
                              If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

Working...
                              X