Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby, it's cold outside!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Baby, it's cold outside!

Rosita, een gelikt plaatje

Comment

Prachtig gedaan
      Grt,
      Hexagon

Comment

@ Berto en Kodachrome....dit was idd met een amerikaanse touch. Ik wil me namelijk meer verdiepen in het retro/pin up gehalte à la USA en werk daar naartoe.
        Deze plaatjes zullen alleen maar kitsheriger worden vrees ik voor jullie. maar toch bedankt voor de excuses
        Maar denk er volgende keer graag aan dat je hier je mening zegt tegen een persoon en die persoon heeft ook gevoelens

Dank je aan alle anderen voor de fijne commentaren!

Fijne feestdagen.
        Grtz R.
        Last edited by easygirl; 15 december 2010, 19:11.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

good one, nice 'setting'
          No rules. Great shots.
          -

Comment

Als je van pinup fotografie houdt...ik heb laatst een online seminar mee mogen volgen (via Sandy Puc in denver) van Mike Long...site: http://portlandpinups.com/. Hij doet alleen maar pinup fotografie....maar wel erg mooi. Binnenkort legt hij uit hoe hij zijn foto's bewerkt...als je interesse hebt kan ik het voor je opnemen.

Comment

Prachtig!!
              Ik ben fan!!

Comment

Ik vind het prachtig.
                't Is een foto die gemaakt werd met een duidelijk doel voor ogen (pin-up, coca-cola-style). Het resultaat ziet er imho heel professioneel uit en bewijst dat je met onderscheiding jouw weg vindt in de studio en in de nabewerking.
                Ik kijk vol ongeduld uit naar nog werk van je.
                S.
                Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

mooi
                  ik vind die retro/pin-up stijl geweldig.
                  smijt er nog wat tattoo's op en ik ben helemaal verkocht
                  11-300mm
                  jeff heylen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Als je van pinup fotografie houdt...ik heb laatst een online seminar mee mogen volgen (via Sandy Puc in denver) van Mike Long...site: http://portlandpinups.com/. Hij doet alleen maar pinup fotografie....maar wel erg mooi. Binnenkort legt hij uit hoe hij zijn foto's bewerkt...als je interesse hebt kan ik het voor je opnemen.
                    Dat zou heel tof zijn Monica, mercikes!
                    Vind ik ook altijd interessant hoe anderen dat doen en dan leer je daar veel van.
                    Bedankt aan iedereen voor de lovende comments

Enne Sep : Die tattoo shots komen nog

Grtz R.
                    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                      Dat zou heel tof zijn Monica, mercikes!
                      Vind ik ook altijd interessant hoe anderen dat doen en dan leer je daar veel van.
                      Bedankt aan iedereen voor de lovende comments

Enne Sep : Die tattoo shots komen nog

Grtz R.
                      Aangezien jij veel meer hebt aan "pin-up" bewerking dan ik, zal ik je mee naar binnen loodsen...kun jezelf lekker aan de gang in de online workshop met meneer Mike Long (hij is echt retegoed) Het is pas op 12 januari zie ik (ik pm je de gegevens als ik de exacte tijd heb) . Ik wil wel je resultaten zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                        Dank je 'schoonSpikke' voor de uitleg ivm smaak
                        Sommigen hun 'kritiek' is helemaal niet gepast, maar wie ben ik om dat hier te zeggen en wie durft hier dan nog foto's te posten?

Hug, R
                        Heb ik al dikwijls mee rondgelopen met deze gedachte maar gewoon lekker verder doen want zou het zou weer jammer zijn dat de creativiteit van BD daardoor minder word.

Citaat:
                        Oorspronkelijk geplaatst door easygirl
                        Dank je 'schoonSpikke' voor de uitleg ivm smaak
                        Sommigen hun 'kritiek' is helemaal niet gepast, maar wie ben ik om dat hier te zeggen en wie durft hier dan nog foto's te posten?

Hug, R
                        Mijn excuses.
                        Ik heb me slecht uitgedrukt.
                        Ik bedoelde dat de signature zeer zeer zeer discreet is en hier het beste is wat op de afbeelding gebracht werd.
                        Het geheel spreekt van uiterst goede smaak. Cola Kerst boodschap ten top. De plaatsing van het geschenkje is hier beslist de kers op de taart.

Henri

Henri
                        Kom op Henri ,

Jij kan toch beter dan dit ???
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht

Kom op Henri ,

Jij kan toch beter dan dit ???
                          Betekent dit dat Kodacrome zijn eigen idee/smaak niet mag weergeven?
                          Ook voor mij is dit erover: chewgum , cola, american en inderdaad, die handtekening is niet erg geslaagd te noemen.
                          Maar voor elke visie is er plaats op BD, alleen moet je je smaak niet willen opdringen.En de andere meningen als 'minder' beschouwen: 'ze zijn nog niet mee', weet je wel.
                          Daar is nog niemand beter van geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                            Betekent dit dat Kodacrome zijn eigen idee/smaak niet mag weergeven?
                            Ook voor mij is dit erover: chewgum , cola, american en inderdaad, die handtekening is niet erg geslaagd te noemen.
                            Maar voor elke visie is er plaats op BD, alleen moet je je smaak niet willen opdringen.En de andere meningen als 'minder' beschouwen: 'ze zijn nog niet mee', weet je wel.
                            Daar is nog niemand beter van geworden.
                            Daar gaat het mij niet om...Ik weet Henri zijn kritische blik al jaren te waarderen dus waarom zou ik dat nu ook niet doen??? Het is gewoon de tweede reactie waar ik met een knipoog op reageer...al heb ik geen smiley'ke gezet..
                            Iedereen zegt wat hij wil hé maar als je Henri kent dan weet je wel beter.
                            En das nogmaals geen verwijt maar als je mijn eerste reactie leest dan begrijp je waarom.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik heb vroeger (-25jaar) een scheurkalender gekregen. Dat waren dagelijks zulke beelden, maar dan nog getekend en ingekleurd. Zag er juist het zelfde uit van sfeer. Je ziet ze nog regelmatig in de krantenshops in de USA. Knap nagedaan.

Albert
                              Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

Comment

Is nice, lady...

Ben helemaal verkocht!
                                Zit volledig goed in de bedoelde sfeer...zeer knap!

Comment

Working...
                                X