Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
awel, 'k vind het één van uw mindere.
Ge hebt de lat natuurlijk zelf hoog gelegd.
Ik zeg dus niet dat het een slechte is, het is gewoon minder dan wat we gewoon zijn. Uw foto's horen tot de betere en daarom durf ik het ook zeggen dat ik deze persoonlijk minder vind.
Het model kan mij zeker bekoren. Ben ook maar een man
Maar de lijnen boven haar hand storen mij en ik kan het niet laten ernaar te staren.
Haar gezicht vind ik ook te donker, wetende dat dit de bedoeling is. Toch had ik graag wat meer van het gezicht gezien.
De shaduw boven haar borst en schouder vind ik prachtig, maar dat ligt in contrast met de harde structuur op haar bovendij. Had dat ook liever zacht gezien.
awel, 'k vind het één van uw mindere.
Ge hebt de lat natuurlijk zelf hoog gelegd.
Ik zeg dus niet dat het een slechte is, het is gewoon minder dan wat we gewoon zijn. Uw foto's horen tot de betere en daarom durf ik het ook zeggen dat ik deze persoonlijk minder vind.
Het model kan mij zeker bekoren. Ben ook maar een man
Maar de lijnen boven haar hand storen mij en ik kan het niet laten ernaar te staren.
Haar gezicht vind ik ook te donker, wetende dat dit de bedoeling is. Toch had ik graag wat meer van het gezicht gezien.
De shaduw boven haar borst en schouder vind ik prachtig, maar dat ligt in contrast met de harde structuur op haar bovendij. Had dat ook liever zacht gezien.
Oei, ben een pixelneuker geworden
Geen probleem hoor Opbouwende kritiek kan ik altijd waarderen
Ik vind het heel mooi belicht, de schouder, hals, billen, benen, ... op 1 detail na, de borsten. Wat ik bedoel:
onder de linkerborst ligt een harde schaduwlijn alsook rond de rechterborst. Van waar komt die?
Voor mij lijkt het alsof de borsten erop geplakt zijn, het geeft mij een onnatuurlijk borstengevoel.
Ik zal dan een borstenneuker zijn zeker
Oh ja, prachtig mooi model heb je daar. Waar haal je ze toch altijd?
Verdomd zeer verdienstelijk werk.
De lichtplaatsing met 3/4 tegenlicht is hier uiterst zorgvuldig uitgevoerd. De kleine maar discrete beenschaduw legt extra nadruk op de hoge hielen.
De enige mierenneukig opmerking die ik wil uiten is dat ik een beter dégradé op de achtergrond had gezien.
Chapeau voor model en fotograaf.
Comment