Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marleen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Marleen

Haar figuur komt prachtig uit in deze pose.
    Ik zie iets in de belichting wat ik ook met regelmaat doe...

Ik vind het niet echt een top-plaat van je maar hij mag er wel zijn hoor.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

prachtig model, mooi belicht, top
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

k vind deze dan sensueler dan je highkey
        ik blijf hier wa langer naar kijken
        wa wil je met zo'n mooie vormen :-)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Ik vind het heel mooi belicht, de schouder, hals, billen, benen, ... op 1 detail na, de borsten. Wat ik bedoel:
          onder de linkerborst ligt een harde schaduwlijn alsook rond de rechterborst. Van waar komt die?
          Voor mij lijkt het alsof de borsten erop geplakt zijn, het geeft mij een onnatuurlijk borstengevoel.
          We mogen een kat een kat noemen, de juffrouw is niet helemaal onaangeroerd.

En dan heb je die harde rand soms. Vind ik het enige minpuntje in de foto eigenlijk. Ligt niet aan de fotograaf, maar zelf zou ik het wel jammer vinden als fotograaf... bij dit type belichting valt elke huidplooi en schaduw extra hard op.

Oh en en dat ik het niet moet hebben voor de combinatie van high heels en helemaal bloot Veel té vaak gebruikt, onrealistisch en niet elegant naar mijn uiterst subjectieve mening.

En misschien inderdaad mis ik wat extra licht in de ogen, een sprankel.

Comment

Oh en en dat ik het niet moet hebben voor de combinatie van high heels en helemaal bloot Veel té vaak gebruikt, onrealistisch en niet elegant naar mijn uiterst subjectieve mening

Dat kan zijn dat dit al veel gebruikt is , en je zal dit in de toekomst ook nog veel zien,
            om het feit dat een "High Heel" nu eenmaal de Aston Martin onder de shoes zijn, een mefisto schoen is niet dadelijk attractief voor een model, shoot, of in het dagelijkse leven,
            het maakt een vrouw enkel maar mooier, het elegante detail dat dan in de voet zit
            kan je enkel bekomen met Heels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Dat kan zijn dat dit al veel gebruikt is , en je zal dit in de toekomst ook nog veel zien,
              om het feit dat een "High Heel" nu eenmaal de Aston Martin onder de shoes zijn, een mefisto schoen is niet dadelijk attractief voor een model, shoot, of in het dagelijkse leven,
              het maakt een vrouw enkel maar mooier, het elegante detail dat dan in de voet zit
              Amen to that!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Amen to that!
                Voila

Comment

Euh. .. in de voet? Volgens mij ligt het iets hoger. Maar oke. Ieder zijn ding. Ook ik heb alleen problemen met de lijnen onder de borsten. Zouden die dan als enige weggeshopt mogen worden? Die handen, belichting etc. zijn allemaal prachtig

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Een Austin Martin staat mooier voor een Hilton hotel met rode loper en klinkende champagne glazen dan op een leeg veld van een lokale voetbalploeg

Een mening als een ander natuurlijk. De (naakt)fotografen uit mijn omgevingen zijn dan ook weer niet zot van hoge hakken onder een bloot lijf. 't Is ook een kwestie van genre natuurlijk en welke look je wil bekomen en boodschap die je wilt uitdragen.

Comment

en boodschap die je wilt uitdragen.
                      Wel,...ik ben ervan overtuigd dat Jorgen met dit beeld een wereld boodschap wilde uitbrengen...this image is going to change the world !

Madmax de boodschappen drager !...wat een promotie zeg !

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        Een Austin Martin staat mooier voor een Hilton hotel met rode loper en klinkende champagne glazen dan op een leeg veld van een lokale voetbalploeg

Een mening als een ander natuurlijk. De (naakt)fotografen uit mijn omgevingen zijn dan ook weer niet zot van hoge hakken onder een bloot lijf. 't Is ook een kwestie van genre natuurlijk en welke look je wil bekomen en boodschap die je wilt uitdragen.
                        Nu maak je wel een zeer groot verschil , "Aston Martin" en Austin Martin" deze laatste ken ik zelfs niet, maar in transport staat een DBS 7 gepost, deze staat in knokke, ook niet dadelijk het Hilton, maar om terug op de schoenen te komen, zet dit model zonder schoenen , voeten plat op de grond, niet netjes, als het zonder schoenen gebeurd,
                        liefst op de toppen van de tenen, of gestrekt , hetzelfde met de nek heb ik van de meester zelf geleerd

Comment

Ik wil mijn 'boodschap' wel even verduidelijken hoor

Ten eerste wilde deze vrouw een sexy glamourshoot. Dat is wat anders dan fine-art.
                          De reden dat ik dit licht gebruikte is omdat ik glamour naakt niet echt mijn ding vind en haar platen wilde geven die voor een breder publiek toegankelijk zijn.
                          Ten tweede is ze 167cm en zoals elke fotograaf weet komt een hak altijd de poseerhouding ten goede. En in dit geval maakte het haar langer.
                          De keuzes en regie van deze plaat is dus bewust gebeurd. Zelfde mbt de vouwen/plooien op haar lichaam. Die blijven lekker zitten

En voor de rest ... smaken verschillen en worden gerespecteerd.
                          Last edited by MadMax; 7 december 2010, 22:09.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Ik wil mijn 'boodschap' wel even verduidelijken hoor

Ten eerste wilde deze vrouw een sexy glamourshoot. Dat is wat anders dan fine-art
                            My point exactly.

Comment

Super mooie foto van een prachtige vrouw
                              De belichting is
                              Die hoge hakken....WAUW!
                              Jorgen...dit is een waanzinnig sexy foto en ook hier blijkt weer het respekt wat je hebt voor je model. Door deze zorgvuldig gekozen sublieme belichting is dit een naaktfoto met klasse. Chapeau!

Comment

Hoe kan een mens nu tegen high heels zijn? Ik kan het in deze context in elk geval smaken. (onbegrijpelijk dat je soms nog modellen tegenkomt die zonder hakken op een fotoshoot opdagen....)

Een mooie foto, met leuk licht!
                                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                                X