Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
In het Mediacenter van Oostende (of wat er van over blijft)
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
Scheef. Geen compositie. Niet goed weinig zeggend. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je vrienden dit goed vinden. Is eerder een foto voor foto beoordeling i.p.v. showcase.
Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140
Sorry, dit valt niet onder de category fotografie maar onder snapshots.
Ik wil je niet helemaal afbreken hoor, maar er zijn serieus wat dingen fout op deze foto
Zie ik ook dat je een EF 50 F1.8 II hebt in je glasbak, waarom zette je die er niet ff op?
Die dame ff tussen de stenen gelegd en op groot diafragma gewerkt.
Je kan ook bv van op een trapladdertje of zo werken, maakt leuke shots.
Ale, nu er nog een stukje MC staat, snel terug en ff opnieuw doen toch
Veel succes!
De vrienden zijn hier idd super blij mee (gelukkig)
en ik vond die (voor jullie opmerkingen) best wel goed
ik heb me die dag eigenlijk vooral geconcentreerd op het licht (lage zon, veel storende schaduwen van draden, stenen... die daar hangen aan de ingangen,...) en heb me achteraf gezien te weinig met standpunten/lenskeuze bezig gehouden.
Volgende keer zal ik toch in beoordeling posten
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
De vrienden zijn hier idd super blij mee (gelukkig)
en ik vond die (voor jullie opmerkingen) best wel goed
ik heb me die dag eigenlijk vooral geconcentreerd op het licht (lage zon, veel storende schaduwen van draden, stenen... die daar hangen aan de ingangen,...) en heb me achteraf gezien te weinig met standpunten/lenskeuze bezig gehouden.
Volgende keer zal ik toch in beoordeling posten
Zeer goeie ingesteldheid ! ben al benieuwd naar de volgende
Comment