Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Model Talyssa Put
Hair : Natascha Matheuwezen
Mua: Tanja Dassy
Dat is in ieder geval allemaal prima voor elkaar. het idee en de pose zijn ook prima.
Vind Talyssa wel een beetje onderbelicht en de achtergrond stoort mij. Daar had je toch wel iets passender voor kunnen vinden (denk ik toch)
Dat is in ieder geval allemaal prima voor elkaar. het idee en de pose zijn ook prima.
Vind Talyssa wel een beetje onderbelicht en de achtergrond stoort mij. Daar had je toch wel iets passender voor kunnen vinden (denk ik toch)
Vind de eerste er nog altijd iets meer vintage uitzien. De overgesatureerde rood-tinten
en de gele zweem in de lucht maken het af.
Misschien kan je het model wat selectief gaan "uitlichten".
Mense toch..Als daar vintage staat dan wil dat ook wel zeggen dat er een bewerking op los is gelaten die zo moet ogen...
Das de hele bedoeling van de opzet dit voor mij zeer goed is geslaagd..
De tweede heeft niets meer van dit alles...sorry hoor dat het niet gezien word zo..
Ik blijf bij die eerste..
Jeannot voor mij mag er boven 1 cm af dan is hij klaar voor het boek...allez da van mij toch..
Ik vind die sjaal erg goed gevonden...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mense toch..Als daar vintage staat dan wil dat ook wel zeggen dat er een bewerking op los is gelaten die zo moet ogen...
Das de hele bedoeling van de opzet dit voor mij zeer goed is geslaagd..
De tweede heeft niets meer van dit alles...sorry hoor dat het niet gezien word zo..
Als het de bedoeling was om 70s vintage foto te evenaren, is de tweede daarin veel beter. Een onderbelichte paarse cross-processing look is nu niet bepaald 1970...
Laag contrast, warme groen-gelige kleur is dat veel meer. Een oude verkleurde foto.
Nu nog wat korrel erbij en het zou compleet zijn.
Compo vind ik iets minder. Had liever meer plaats gezien links (rijrichting), dan rechts.
Als het de bedoeling was om 70s vintage foto te evenaren, is de tweede daarin veel beter. Een onderbelichte paarse cross-processing look is nu niet bepaald 1970...
Laag contrast, warme groen-gelige kleur is dat veel meer. Een oude verkleurde foto.
Nu nog wat korrel erbij en het zou compleet zijn.
Compo vind ik iets minder. Had liever meer plaats gezien links (rijrichting), dan rechts.
Ik zeg al niks meer....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment