Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanna Play? (NSFW)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wanna Play? (NSFW)

Zet een leuk meisje naakt in eens speelse compositie en het streng beoordelingsvermogen zal doorgaans (uitzondering daar gelaten) al zachter gestemt zijn. Plaats een "minder mooie godin" in dezelfde situatie, maar dan wel met "technisch correcter" belichting, minder geshopped gezicht en laat ons opnieuw beoordelen... wie zal het zeggen?

Ik vond en vind het een leuke foto. Speels, frivool,... Maar, als u het me toelaat om tegen schenen te schoppen, de foto heeft nogal veel tegen zich om als "terecht in den HOF" bestempeld te kunnen worden. 't Akkoord dat niet alleen het technisch correcte aspect altijd doorslaggevend moet zijn, maar sommige onvolmaaktheden/foutjes zouden toch serieus eens onder de loupe mogen gelegd worden.

Let wel: ik gun het de TS van harte dat zijn foto in den HOF terecht gekomen is. Maar ik heb er mijn bedenkingen bij. Er zijn veel foto's afgelopen week die, objectief genomen, er meer recht toe hadden...
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      ...........
      De belichting is , wederom naar mijn mening, niet goed waardoor ik dit meer een foto vind die uitvergroot in een autowerkplaats hoort te hangen.

Neen...sorry, BD.......ik vind het eigenlijk een belediging vor Daniel, dat deze naaktfoto samen met die van hem is uitgekozen deze week.
      Tjonge ...jonge...deze uitspraken zegt meer over u dan over de opname!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Gut nee toch, zou ik daarom steeds "(naar mijn mening)" na elke zin/opmerking geplaatst hebben?
        Scherpe analyse Bouk, je bent lekker in vorm
        Ik begrijp dat je graag alle neuzen op dit forum dezelfde kant op wilt hebben, maar helaas....zo'n type ben ik niet. Je hebt het er maar mee te doen.

Comment

PHP-code:
          maar met de manier waarop deze vrouw getoond word 
          Met alle respect, maar het is wel de vrouw die zich toont.

Comment

Monica,

Hij staat in het Hof. Volgende week is er weer een nieuwe Hof. Weer een aantal plaatjes waar niet iedereen zich kan in vinden. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.
            Maar om nu zo keihard deze foto de grond in te boren, nee, dat vind ik niet eerlijk (je zegt 'je eerlijke mening'). Gaan we nu allemaal elke foto gaan uitvergroten op zoek naar onvolkomendheden? Met wat zijn we dan bezig? Alleszins niet meer met beelden op zich. Je vindt het een belediging voor iemand, maar zelf beledig je wel de TS. Is toch ook wel contradictorisch, niet?
            Laat het gewoon zoals het is en jaag je eerder op in dingen die er wel toe doen.
            Last edited by Red Falcon; 20 november 2010, 10:05.
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Blij dat er hier nog mensen rondlopen met visie.

Preuts daar gaat het niet echt om want er wordt niets sexueels getoond.
              Allée ja, dit is voor aan de muur van een garage ( niet echt voor in een HOF) en ook op technisch niveau zijn er nog veel verbeteringen mogelijk.

Comment

Voor mij persoonlijk kan de slip op de enkels er gerust wel door. Het was duidelijk de bedoeling om het meisje speels maar ondeugend af te beelden. Volledig geslaagd zou ik zeggen. Ik zie er niet direct iets smakeloos of respectloos tov vrouwen in.
                Oorspronkelijk geplaatst door Katastroof - De man is minderwaardig
                Een vrouw in haren blote, dat is een monument, Maar ne vent in zijne pure is en blijft nen blote vent
                Wat ik hier zie:
                keiharde schaduwen, DOOR het oog, een felle driehoek op de kin. een harde schaduw over de rechter wang/jukbeen.
                Exact wat me ook vanaf de eerste blik stoorde. Ik ga normaal nooit zitten zoeken naar fouten in een foto, maar bij het zien van dit beeld trok m'n aandacht weg van het meisje (jawel!), en vestigde zich op de fouten.
                Ik was eerlijk gezegd zelf ook teleurgesteld dat een foto met zoveel mankementjes het toch kan halen tot in de HOF.

Neen...sorry, BD.......ik vind het eigenlijk een belediging vor Daniel, dat deze naaktfoto samen met die van hem is uitgekozen deze week.
                Kan wel tellen als "Best Ass-kissing of the week". Hopelijk wil de oppergod zich nog tussen het gepeupel begeven nu z'n foto zo bevuild werd door de flankerende werken in de HOF.
                Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Wat ik hier zie:
                  keiharde schaduwen, DOOR het oog, een felle driehoek op de kin. een harde schaduw over de rechter wang/jukbeen.
                  Neen...sorry, BD.......ik vind het eigenlijk een belediging vor Daniel, dat deze naaktfoto samen met die van hem is uitgekozen deze week. Ik heb geen idee waarom de moderators hier een HOF in zagen
                  Als ik jouw woorden lees vind jij dat iedere foto die in de HOF komt fototechnisch 100% moet zijn

Het is gewoon een mooie plaat om naar te kijken en daar gaat het in vele gevallen om (is mijn mening )
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

waardoor ik dit meer een foto vind die uitvergroot in een autowerkplaats hoort te hangen
                    juist daarom is deze foto al bijna 3500 keer bekeken, dat is wat telt niet ?

Comment

Een beetje opkuis gehouden hier.
                      Hopelijk blijft men nu on-topic en laat men persoonlijke aanvallen achterwege.
                      Misschien DIT eens lezen.
                      Zie dit niet als een dreiging maar eerder als een waarschuwing.

Red Falcon
                      Moderator

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                        Het is gewoon een mooie plaat om naar te kijken en daar gaat het in vele gevallen om (is mijn mening )
                        Toch iemand die heel goed begrijpt waar het in de HOF over gaat . . . 100% technische perfectie is absoluut geen noodzaak om inde HOF te geraken.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jany Bekijk bericht
                          ter zake:
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heeft er zich al iemand de vraag gesteld hoe Jany zich hierbij voelt??
                            Deze mens is fier op zijn HoF plaats, ik ben de foto op FB tegen gekomen, en daar
                            zegt hij met trots / ik sta in The Hall of Fame,en dan leest deze mens hier al die
                            onzin, waar ik mij totaal niet ga over uitlaten, en zeker niet aan mee doe !!!!
                            Als een foto gekozen wordt voor de HoF , dan zal hij ook wel goed bevonden zijn zekers !!
                            en wie daar niet kan mee leven tja, die personen hebben dan pas een groot probleem volgens mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              Heeft er zich al iemand de vraag gesteld hoe Jany zich hierbij voelt??
                              Deze mens is fier op zijn HoF plaats, ik ben de foto op FB tegen gekomen, en daar
                              zegt hij met trots / ik sta in The Hall of Fame,en dan leest deze mens hier al die
                              onzin, waar ik mij totaal niet ga over uitlaten, en zeker niet aan mee doe !!!!
                              Als een foto gekozen wordt voor de HoF , dan zal hij ook wel goed bevonden zijn zekers !!
                              en wie daar niet kan mee leven tja, die personen hebben dan pas een groot probleem volgens mij
                              Voilà, zo is dat en niet anders.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Men schijnt me hier nog altijd niet begrepen te hebben.
                                Dan moet men maar de gevolgen dragen.

Red Falcon
                                Moderator

Comment

Working...
                                X