Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Live 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BD Live 2

Nog een foto van dit model.

Grt,
    Hexagon

Re: BD Live 2

Heb zo een beetje dezelfde opmerking als op de vorige foto van dit model: ze heeft een beetje warmte nodig...
    Compositie is terug
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
      Heb zo een beetje dezelfde opmerking als op de vorige foto van dit model: ze heeft een beetje warmte nodig...
      Compositie is terug
      toch niet volledig mee eens, want dan krijg je hier nog meer rood, en dat proberen we toch net te vermijden ,vindt ze beter op deze plaat
      effe geel vlekje onder aan het haar wegdoen

Comment

Vind die 'motion' in het beeld wel meegenomen Maar even die rokersvlek in het haar verwijderen

Comment

Compositie is terug

Ik ga nu twijfel over de kleuren.

Ik werk sinds twee weken op een ander scherm, dit is gekalibreerd, en voor alle zekerheid heb ik het oude scherm even teruggezet, dit is ook gekalibreerd, naar mijn mening ziet het er goed uit.
          Ik zie op het oude scherm dat de foto iets meer geel heeft en op het nieuwe scherm de foto iets meer naar rood gaat, maar het verschil is te verwaarlozen.
          Op de locatie van BD Live was het licht aan de oranje gele kant, met de instelling van de camera op de automatische WB ziet het er dan zo uit.

Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk zweem eruit te halen met als resultaat de getoonde foto.
          Indien er meer rood in de foto komt is dat niet direct een verbetering.
          Later nog een aantal foto’s gemaakt met een correctie op de WB ter plaatse, werkt ook goed.
          Het is natuurlijk geen studio verlichting, dus daar is het niet mee te vergelijken. ‘k was ook niet de enige fotograaf (lol) .
          Indien je de moeite en tijd zou willen nemen om een correctie uit te voeren op de foto, ga je gang, ik zou het wel leuk vinden om jouw versie te zien.

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          toch niet volledig mee eens, want dan krijg je hier nog meer rood, en dat proberen we toch net te vermijden ,vindt ze beter op deze plaat
          effe geel vlekje onder aan het haar wegdoen
          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Vind die 'motion' in het beeld wel meegenomen Maar even die rokersvlek in het haar verwijderen
          Even een vlekje weggewerkt.

Bedankt
          Grt,
          Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
            Indien je de moeite en tijd zou willen nemen om een correctie uit te voeren op de foto, ga je gang, ik zou het wel leuk vinden om jouw versie te zien.
            Bedankt
            Ik wil u natuurlijk nu ook niet het idee geven dat ik enkel zit te zeveren over uw kleurtinten, want ik vind het zowiezo een heel mooie foto!
            Dit is hoe het er bij mij gecorrigeerd uitziet: (moet wel toegeven dat het een 'moeilijke' is qua belichting)

Last edited by Vinnydizzy; 21 oktober 2010, 03:40.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Leuk beeld maar onderaan links wringt er toch iets voor mij.Denk dat het haar hand is dat ze op haar schouder gelegd had maar door de hand niet te zien moest ik toch 2 keer kijken.
              Last edited by Out_Of_Focus; 21 oktober 2010, 09:42.
              "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Ik wil u natuurlijk nu ook niet het idee geven dat ik enkel zit te zeveren over uw kleurtinten, want ik vind het zowiezo een heel mooie foto!
                Dit is hoe het er bij mij gecorrigeerd uitziet: (moet wel toegeven dat het een 'moeilijke' is qua belichting)
                Bedankt voor de moeite.
                Ik vind de belichting nu een beetje vlak worden,maar ik zal eens proberen deze te mengen zodat ik een tussenvorm krijg.

Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk bericht
                Leuk beeld maar onderaan links wringt er toch iets voor mij.Denk dat het haar hand is dat ze op haar schouder gelegd had maar door de hand niet te zien moest ik toch 2 keer kijken.
                Nee er is geen hand op haar schouder te zien,ze staat voorovergebogen waardoor de verhouding armen /schouders en gezicht niet in verhouding waren,dus zijn de armen weggelaten en de randen iets donkerder gemaakt zodat het minder op zou vallen en het gezicht er meer uitsprong.
                Grt,
                Hexagon

Comment

Working...
                X