Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Bij deze foto krijg ik het gevoel dat een andere fotograaf een shoot deed met dit model, en dat jij vanop de zijlijn dit plaatje meegesnoept hebt...
Ik weet ook wel dat dat zo niet is, maar toch geeft deze compositie/kijkrichting en richting van de pose van het model mij deze indruk.
Heb al zoveel beter van je gezien, Daniël. Heb je geen andere uit deze reeks..?
Bij deze foto krijg ik het gevoel dat een andere fotograaf een shoot deed met dit model, en dat jij vanop de zijlijn dit plaatje meegesnoept hebt...
Ik weet ook wel dat dat zo niet is, maar toch geeft deze compositie/kijkrichting en richting van de pose van het model mij deze indruk.
Bwa, ...laat ze maar eens lekker een andere kijkrichting aan nemen ...t'is ook fashion...
En wie weet, was ze me gewoon beu gezien... LOL
Uit een shoot van een honderdvijftig tal beeldjes heb ik er natuurlijk wel met andere kijkrichting,...mijn keuze viel op deze,..maar ja, "that's just my point of view of course"
Ik zou zeggen "Lekker wafeltje".
Wat betreft het standpunt langs de zijlijn, komt volgens mij door het feit dat er links een beperkte ruimte is dat we niet gewoon zijn.
Als Daniel een andere crop neemt met links wat meer ruimte dan krijg je een heel ander effekt (het normale wat we gewoon zijn. Weeral dat normale)
Ik vind de combinatie met de cirkels omdat het een diepteeffekt geeft. alsof ze er duizelig van wordt en valt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bwa, ...laat ze maar eens lekker een andere kijkrichting aan nemen ...t'is ook fashion...
En wie weet, was ze me gewoon beu gezien... LOL
Uit een shoot van een honderdvijftig tal beeldjes heb ik er natuurlijk wel met andere kijkrichting,...mijn keuze viel op deze,..maar ja, "that's just my point of view of course"
Thank's, Daniel
Als dat uw keuze is, en je staat er 100% achter, heb je hier de juiste keuze gemaakt naar m.i.
Comment