Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi. Goede belichting, toffe pose, mooi model. Misschien enkel het groen een beetje desatureren, het is nogal fel aanwezig. Maar da's een detailke natuurlijk
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Dat was ook het eerste wat me opviel. Ook jammer van die harde slagschaduw achter haar rechtervoet.
Mvg,
Frederic
Jullie mogen nog allemaal muren neuken tot morgenvroeg,ik blijf het een mooie vinden en het model natuurlijk ook en daar doen we het toch voor tenslotte
Right, ze slaapt zelfs met gekromde tenen Wat een flauwe kul.
Foto vind ik mooi, maar de voeten mochten van mij ook wat meer ontspannen zijn.
Btw...ik ben echt van mening dat portretstand hier geen goede keuze is. Had je een andere compo gehad, met minder lucht en meer hek aan haar rechterkant, zou de foto stukken sterker zijn. Slechts mijn mening.
HDR?
Model, omgeving, belichting: ok
Maar toch de minste dat ik al gezien heb van je denk ik:
kleuren beetje te (maar da's misschien smaak )
pose voeten: kan, maar is een raar zicht vind ik (smaak ook zeker)
styling:
Belichting was ok, maar die slagschaduw.. not my cup of tea
en dat spinnenweb mocht ook weg, ofwel de spin even vragen er een mooier te maken
ik vind eigenlijk dat de compositie wat te wensen over laat, alhoewel een goede poging. Ik denk dat het model zelf meer op de achtergrond komt te staan, doordat je veel te veel achtergrond laat tonen. Aangezien alle camera's de dag van vandaag toch tientallen megapixels kruit verschieten, kan je eens proberen om het model uit te snijden, waardoor haar actie met de boom en haarzelf beter uit de foto komen.
Ik denk ook, maar schiet me niet dood als het niet zo is, dat je geprobeerd hebt om het uitgebeten wit van de witte lucht bij te werken, waardoor er een grijze mist tussen de bladeren verschijnt. Ik zou het gewoon wit laten, en als je misschien mijn croptip zal toepassen, zal je daar opeens geen last meer van hebben.
Ik weet dat je afbeelding gecopyrighted is, maar enkel om te tonen hoe ik bedoel qua compositie en licht. Het is niet perfect gedaan, maar gewoon...
ik vind eigenlijk dat de compositie wat te wensen over laat, alhoewel een goede poging. Ik denk dat het model zelf meer op de achtergrond komt te staan, doordat je veel te veel achtergrond laat tonen. Aangezien alle camera's de dag van vandaag toch tientallen megapixels kruit verschieten, kan je eens proberen om het model uit te snijden, waardoor haar actie met de boom en haarzelf beter uit de foto komen.
Ik denk ook, maar schiet me niet dood als het niet zo is, dat je geprobeerd hebt om het uitgebeten wit van de witte lucht bij te werken, waardoor er een grijze mist tussen de bladeren verschijnt. Ik zou het gewoon wit laten, en als je misschien mijn croptip zal toepassen, zal je daar opeens geen last meer van hebben.
Ik weet dat je afbeelding gecopyrighted is, maar enkel om te tonen hoe ik bedoel qua compositie en licht. Het is niet perfect gedaan, maar gewoon...
Deze crop is nog maar halverwege... Als je cropt, crop dan goed: ik zou persoonlijk op die manier dan croppen tot net onder de borststreek.
Die grijze lucht in de foto is volgens mij het gevolg van de hdr bewerking.
Ik vraag me eigenlijk af waarom er hier hdr nodig was? Je werkt met verlichting (die jammergenoeg een zware slagschaduw aan het rechterbeen. Op zich niets mis met harde schaduwen, maar het tekent ietske teveel het been af)
Niet de "krampachtige" houding van de voeten stoort me. Maar misschien was het raadzame om de jongedame ietske langer schoenloos te laten "hangen" vooralleer de foto te nemen: het rood van "in een schoen gezeten te hebben" valt wel op aan de voetzool.
Comment