Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karlien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Karlien

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    en ballet danseressen dan??
    Lijkt mij niks onnatuurlijk aan zenne!
    Wat heeft deze foto in de verste verte met ballet te maken...? Ik zie er totaal geen affiniteit mee. Laat je pakweg een bruidegom ook een grand ecart doen omdat je vindt dat zoiets kan omdat het in ballet ook gedaan wordt?

Mvg,
    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Wat heeft deze foto in de verste verte met ballet te maken...? Ik zie er totaal geen affiniteit mee. Laat je pakweg een bruidegom ook een grand ecart doen omdat je vindt dat zoiets kan omdat het in ballet ook gedaan wordt?

Mvg,
      Frederic
      Wat weet gij nu van ballet ? Net zoveel als van modelfotografie ;
      Als ik jouw naam onder een van mijn geposte beelden zie verschijnen dan hoef ik zelfs niet naar beneden te scrollen om te weten dat het weer negatief is ....

Comment

Mvg,
        Frederic
        Wel Fred, ik zal een stapje verder gaan, iets wat ik normaal niet doe, maar als je nu ,en ik citeer want dit komt niet van mij maar van een wetenschapper Olstrom : als je en ik zal het proper citeren, de "daad" beleeft, en deze goed tot zijn recht komt, je kan zien aan de vrouw haar voeten, of ze hier al dan wel of niet van geniet, maar je kan het mss zelf eens opzoeken, want wou de link hier niet plaatsen, daar dit in feite niks meer met de foto te maken heeft,maar dit wou ik toch even kwijt wat de bruidegom hier komt doen met de "Grand Ecart" snap ik ook niet, zou wel eens mooi zijn om te zien

Comment

Mvg,
          Frederic
          deel ik ook : laat een ballerine een balletpose nemen

het belangrijkste is idd wat je er zelf van vind
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik vind het onderaan, rond de voeten en het stuk steen iets te hard en te duidelijk geflitst. De harde slagschaduw helpt ook niet..

En de voeten hangen niet "natuurlijk", hoe je het draait of keert.
            Maar je kan de gespannen tenen plaatsen door te zien alsof ze net haar balans aan het zoeken is of bezig was met de benen te schommelen.

Maar ontspannen? nee...

En ook het (zon)licht dat door de bladeren piept op de achtergrond, vind ik lelijk bewerkt. Het is nu grijs. Compleet artificieel.

Voor de rest sfeervol plaatje.

Comment

Misschien een domme vraag, maar wat is slagschaduw? En waar zie je die ter hoogte van haar benen? dat kleine randje schaduw?
              groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomazz Bekijk bericht
                Misschien een domme vraag, maar wat is slagschaduw? En waar zie je die ter hoogte van haar benen? dat kleine randje schaduw?
                groetjes
                Yep!
                In topics van Awacs457 worden altijd de kantjes (en randjes) afgelopen.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomazz Bekijk bericht
                  groetjes
                  Ja. En dat is perfect te vermijden en dus een valabel puntje van kritiek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht

En ook het (zon)licht dat door de bladeren piept op de achtergrond, vind ik lelijk bewerkt. Het is nu grijs. Compleet artificieel.
                    Klopt, als je het zo bewerkt laat je het beter uitgebrand.
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Mij lijkt het alsof 't model voor zo'n muurposter van een bos zit. Ben er niet wild van.
                      Wel een mooi model.
                      www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Wel Fred, ik zal een stapje verder gaan, iets wat ik normaal niet doe, maar als je nu ,en ik citeer want dit komt niet van mij maar van een wetenschapper Olstrom : als je en ik zal het proper citeren, de "daad" beleeft, en deze goed tot zijn recht komt, je kan zien aan de vrouw haar voeten, of ze hier al dan wel of niet van geniet, maar je kan het mss zelf eens opzoeken, want wou de link hier niet plaatsen, daar dit in feite niks meer met de foto te maken heeft,maar dit wou ik toch even kwijt wat de bruidegom hier komt doen met de "Grand Ecart" snap ik ook niet, zou wel eens mooi zijn om te zien
                        Ik strek mijn tenen ook zo maar dat is omdat ik er niet bij geraak.

Hoe komt het dat ik de indruk krijg dat dit model geplakt is op de foto. ik zeg niet dat het zo is maar ik heb het gevoel.

Wat die slagschaduw aan haar voet betreft daar klopt toch iets niet mee.
                        Het is een zeer donkere slagschaduw. Dat wil zeggen dat er van de tegenovergestelde richting (lees rechterkant van de foto) een sterk licht komt.
                        Hoe komt het dan dat de rok ook geen schaduw werpt op haar been
                        En dat het stuk rok op haar bovenbeen lijkt alsof het in de schaduw ligt.
                        Bizare foto.
                        Wat de voeten betreft. bvan mij mag het maar ik begrijp de mensen die het te vinden.
                        Duidelijk een kwestie van smaaken dit is mijn smaak.
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                          Ik strek mijn tenen ook zo maar dat is omdat ik er niet bij geraak.

Hoe komt het dat ik de indruk krijg dat dit model geplakt is op de foto. ik zeg niet dat het zo is maar ik heb het gevoel.

Wat die slagschaduw aan haar voet betreft daar klopt toch iets niet mee.
                          Het is een zeer donkere slagschaduw. Dat wil zeggen dat er van de tegenovergestelde richting (lees rechterkant van de foto) een sterk licht komt.
                          Hoe komt het dan dat de rok ook geen schaduw werpt op haar been
                          En dat het stuk rok op haar bovenbeen lijkt alsof het in de schaduw ligt.
                          Bizare foto.
                          Wat de voeten betreft. bvan mij mag het maar ik begrijp de mensen die het te vinden.
                          Duidelijk een kwestie van smaaken dit is mijn smaak.
                          Robby BB
                          De foto werd gemaakt op een zwaar bewolkte dag na rond 17h en in de schaduw.
                          Het gevoel dat ze erop geplakt is krijg je door grote diafragma opening te gebruiken en uiteraard een heel goed objectief.
                          Foto werd ook ingeflitst natuurlijk!

Comment

Working...
                          X