Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil ook van die billen
Die schaduw maakt dit plaatje helemaal af. Mooie omzetting en intrigerend model
Tis een mooie Daniel! De strijdlust knalt ervan af bij het model, wat mooi combineert met het gewei!
Misschien een nieuwe avatar voor Koen.Kariboe... .
Ze heeft een mooie pose dit model..en inderdaad mooie billen zo te zien waar elke vrouw wel van droomt denk ik..
Toch vind ik het concept wat ver gezocht maar das pure smaak..Ik had dit frivool model liever alleen gezien met haar prachtige dress en voor de rest sprekende vormen...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zeer netjes uitgevoerde foto, styling licht pose... zit allemaal goed.
Wat betreft de titel, die vind ik veel minder, ik zou hier niet naar het stuk dier verwijzen maar eerder naar de triomf, iets met Diana de godin van de jacht of zo.
Wat betreft de titel, die vind ik veel minder, ik zou hier niet naar het stuk dier verwijzen maar eerder naar de triomf, iets met Diana de godin van de jacht of zo.
Maar Daniel heeft volgens mij niet zoveel met titels
Ja, een titel?....hoeft een foto eigenlijk een titel?
En, zoals Monica zegt, geef ik zelf geregeld titels die soms weinig ( soms niets ) te zien
hebben met de foto, maar dit laat dan ook aan de kijker veel meer verbeeldingsmogelijkheden !
Comment