Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi maar, had liever dat je model ietsje meer naar zijn eigen schaduw had gekenen.(interactie)
nu kijkt hij wat vreemd naar iets wat wij niet zien.
grt,bouk.
mooi maar, had liever dat je model ietsje meer naar zijn eigen schaduw had gekenen.(interactie)
nu kijkt hij wat vreemd naar iets wat wij niet zien.
Had het model naar achter gekeken, naar zijn eigen schaduw,...ja dan word het een hele andere foto, dan had ik hem ook een andere uitdrukking doen aan nemen
Eigenaardig je opmerking wel bouk,...ik maak een foto, jij schrijft dat je ze anders zou maken, maar dan ook volledig anders,.... (is je volste recht hé !)
Dat ie kijkt naar iets dat je niet ziet,...ok, verbeelding mag ook soms hé bouk, alles moet toch niet altijd 100% getoond worden?
Eigenaardig je opmerking wel bouk,...ik maak een foto, jij schrijft dat je ze anders zou maken, maar dan ook volledig anders,.... (is je volste recht hé !)
nee hoor alles zo houden, alleen iets naar links het hoofd draaien.
wel de schaduw zo houden.
grt,bouk.
Comment