Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knappe prent met mooie belichting en pose.
Met of zonder broek? Voor mij toch zonder broek . Dan krijg je een natuurlijke afronding.
Maar knap zowiezo.
Idd.. ook hier zouden blote billekes beter zijn geweest voor mij
Mooi licht! 2 lampen?
nope, 1 lamp
beauty dish van 70 cm bijna tegen haar hoofd aan. Honingraat erin om het licht niet te laten uitstrallen, vandaar de circel die je ziet.
zonder broek was geen optie, model is te jong om volledig naakt te gaan.
Dit is voor mijn gevoel al op het randje wat de leeftijd betreft. 17 jaar... wettelijk geen probleem maar als het volledig naakt is, wil ik ze toch liefst minimaal 20/
de foto waar ik de inspiratie van haalde, daar het het model een string aan, dus eentje met touwjtes en die vond ik teveel afleiden. Daarom heb ik er een eigen interpretatie aan gegeven en dus ook maar 1 ipv 2 lampen gebruikt/
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
dan krijg je een directe overgang van de witte billetjes naar de donkere achtergrond.
Al zou er hoogstwaarschijnlijk wel een zachtere overgang zijn dan nu...
Maar goed, blote billetjes waren geen optie.
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
eerlijk gezegd.... ik zou niet weten hoe ik die overgang zacht moet maken.
In het fotoprogramma zit er wel ergens een tool (blur)op waar je het scherpe randje mee kunt afhalen. Of kloon er een lichte schaduw naast . In de voorwaarde dat je dit zelf wil. Als je het zo goed vindt moet je er afblijven.
RobbyBB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment