Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Naar mijn mening volledig gladgestreken. Deze mooie meisjes lijken nu echt wassen beelden. Wel mooie compo, opstelling. Ik vind alleen het gele licht wat jammer...had liever een geheel van lichtkleur gezien.
Hier zit veel potentie in, maar (en dat is mijn smaak) mogen de meiden wel wat minder heftig bewerkt worden.
Ik heb hier al véél slechter gezien!
De keuze van de fotograaf om een sfeer weer te geven is zijn volste recht. Voor mij telt alleen wat ik zie en dit is hier voor mij een intrigerende foto waar ik meer dan eenmaal naar kijk.
Post es een update met iets minder gladde huid.
Mss ook de ogen, van het achterste meisje, effe oplichten.
't is een dubbel portret met veel meer potentie dan hetgeen er nu maar is uitgekomen
er staat bij zw soortgelijke foto van cindel en sigi
michien valt die beter in de smaak ? ook iets minder gestreken
update zou kunnen maar op het moment geen tijd voor .
toch bedankt allen voor de commentaren .
de meisjes in kwestie waren er wild van
Ik vind een verrassende foto. Het geel mag voor mij weg (dit kon een schaduw zijn om alsnog afscheiding van het voorste meisje te krijgen)
Ook de gele kader mag voor mij weg.
De zware fotobewerking vind ik niet storend maar eerder creatief.
Ik zou hem in ZW wel willen zien..
Ik vind een verrassende foto. Het geel mag voor mij weg (dit kon een schaduw zijn om alsnog afscheiding van het voorste meisje te krijgen)
Ook de gele kader mag voor mij weg.
De zware fotobewerking vind ik niet storend maar eerder creatief.
Ik zou hem in ZW wel willen zien..
zw dat gaat nog net , is iets minder werk
als alles opniew te doen
toch bedankt allen voor de commentaar .
Alleen minder huidbewerking? Want de foto intrigeert wel enorm en ik vind de compo echt super. Hoe kom je erop? Weet je, ik besef heel goed dat de beste stuurlui aan wal staan. Ik doe dit je niet na, maar zit hier wel je foto te beoordelen. Mijn bedoelingen zijn goed en ik hoop nog veel meer van je te zien. (voorzichtig met de blur)
Comment