Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Passionata

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• La Passionata

Modellen: Janna Van Dorninck, José Manuel Gomez Diaz "lijkt wel een vliegtuig
    Hair Natascha & Jean Paul
    Mua: Peggy Heyninck

Groetjes

Jeannot
    Last edited by gNo; 29 september 2010, 13:16.

Re: La Passionata

komt ie weer met zijn handen ja:
    vind de handen van de man groot tonen en de rechterhand/vingers had er nou net niet bij gehoeven.
    schaduw had er geheel op gemogen.
    de wat sensueel aandoende wanddecoratie past hier wel erg goed bij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      komt ie weer met zijn handen ja:
      vind de handen van de man groot tonen en de rechterhand/vingers had er nou net niet bij gehoeven.
      de wat sensueel aandoende wanddecoratie past hier wel erg goed bij.
      grt,bouk.
      Eerlijk Bouk, ik had er liever met mijn handen gestaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Hierin volg ik volledig.

Ook de witte 'haren' die achteraan uit het mannelijk model z'n hoofd groeien komen slordig over. De gehele setting komt mij nogal koel en koud (zelfs bijna steriel) over, die paar 'theelichtfonkeltjes' kunnen dat IMHO niet rechttrekken.

Kortom: een goede poging, maar daar blijft het voor mij ook bij.

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Hierin volg ik volledig.

Ook de witte 'haren' die achteraan uit het mannelijk model z'n hoofd groeien komen slordig over. De gehele setting komt mij nogal koel en koud (zelfs bijna steriel) over, die paar 'theelichtfonkeltjes' kunnen dat IMHO niet rechttrekken.

Kortom: een goede poging, maar daar blijft het voor mij ook bij.

Mvg,
          Frederic
          We blijven proberen hé Fred

Comment

Ik heb de foto nu 4 keer bekeken...maar elke keer krijg ik het gevoel alsof meneer omvalt, tegen de dame aan. Zijn benen staan wel wat vreemd gNo
            De dame kijkt zo van: "Okay eventjes, dan ben ik weer even vanaf" Ik vind het idee goed, meneer kijkt echt gepassioneerd...maar het plaatje oogt wat komisch en de entourage vind ik hier juist wat minder (again...just my 2 cts)
            Last edited by Monica; 29 september 2010, 20:16.

Comment

Ik vind het toch een geweldige plaat en weer mooi bedacht! Kledij is top! Toch weer zeer mooie modellen.

Comment

Mooi pakkie heeft die jongen.... maar die hand is wel erg groot.
                De plaat op zich is weer prachtig in evenwicht, met een geweldig mooie afwerking. Die workshops van jou hebben wel geholpen hè...
                groetjes, Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Die man valt om omdat de foto scheef staat (zie je zo aan de muur achter hen, en anders moet de eigenaar gaan klagen bij de metsers die dat muurke gezet hebben).
                  Nog één item is niet vermeld geweest: die bleke stoel op de achtergrond.
                  Hier word ik niet wild van. Die schaduw, da's een kwestie van smaak. maar er zijn zo een aantal kleine dingetjes die deze foto idd. "niet-wow" maken.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Als je een stapje naar links had gezet dan waren al de opmerkingen opgelost en had de schaduw er gans opgestaan alsof er een tweede paar stond.
                    En niemand die iets zegt over daty putje in haar elleboog
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Als je een stapje naar links had gezet dan waren al de opmerkingen opgelost en had de schaduw er gans opgestaan alsof er een tweede paar stond.
                      En niemand die iets zegt over daty putje in haar elleboog
                      Robby BB
                      Hee Robby leeft ook nog. Dacht dat je in een schuttersputje was ingeslapen ... LOL
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Hee Robby leeft ook nog. Dacht dat je in een schuttersputje was ingeslapen ... LOL
                        Wou ook schuttersputje zeggen maar dat vond ik er een beetje over
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Meneer is in slaap gevallen en madam probeert, zeer tegen haar zin, de opgelegde pose te behouden... Het duurt zodanig lang dat de batterijen in de belichting leeg aan het raken zijn...
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                            Meneer is in slaap gevallen en madam probeert, zeer tegen haar zin, de opgelegde pose te behouden... Het duurt zodanig lang dat de batterijen in de belichting leeg aan het raken zijn...
                            Yep, hadden ze nu maar duracell gehad he

wel vreemd dat men blijft doorgaan op deze terwijl er op Morgane geen reactie komt, dan moet ik ervan uit gaan dat die wel goed is hé ah ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht

wel vreemd dat men blijft doorgaan op deze terwijl er op Morgane geen reactie komt, dan moet ik ervan uit gaan dat die wel goed is hé ah ja
                              klopt.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X