Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
komt ie weer met zijn handen ja:
vind de handen van de man groot tonen en de rechterhand/vingers had er nou net niet bij gehoeven.
schaduw had er geheel op gemogen.
de wat sensueel aandoende wanddecoratie past hier wel erg goed bij.
grt,bouk.
komt ie weer met zijn handen ja:
vind de handen van de man groot tonen en de rechterhand/vingers had er nou net niet bij gehoeven.
de wat sensueel aandoende wanddecoratie past hier wel erg goed bij.
grt,bouk.
Eerlijk Bouk, ik had er liever met mijn handen gestaan
Hierin volg ik volledig.
Ook de witte 'haren' die achteraan uit het mannelijk model z'n hoofd groeien komen slordig over. De gehele setting komt mij nogal koel en koud (zelfs bijna steriel) over, die paar 'theelichtfonkeltjes' kunnen dat IMHO niet rechttrekken.
Kortom: een goede poging, maar daar blijft het voor mij ook bij.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Hierin volg ik volledig.
Ook de witte 'haren' die achteraan uit het mannelijk model z'n hoofd groeien komen slordig over. De gehele setting komt mij nogal koel en koud (zelfs bijna steriel) over, die paar 'theelichtfonkeltjes' kunnen dat IMHO niet rechttrekken.
Kortom: een goede poging, maar daar blijft het voor mij ook bij.
Ik heb de foto nu 4 keer bekeken...maar elke keer krijg ik het gevoel alsof meneer omvalt, tegen de dame aan. Zijn benen staan wel wat vreemd gNo
De dame kijkt zo van: "Okay eventjes, dan ben ik weer even vanaf" Ik vind het idee goed, meneer kijkt echt gepassioneerd...maar het plaatje oogt wat komisch en de entourage vind ik hier juist wat minder (again...just my 2 cts)
Mooi pakkie heeft die jongen.... maar die hand is wel erg groot.
De plaat op zich is weer prachtig in evenwicht, met een geweldig mooie afwerking. Die workshops van jou hebben wel geholpen hè...
groetjes, Henk
Die man valt om omdat de foto scheef staat (zie je zo aan de muur achter hen, en anders moet de eigenaar gaan klagen bij de metsers die dat muurke gezet hebben).
Nog één item is niet vermeld geweest: die bleke stoel op de achtergrond.
Hier word ik niet wild van. Die schaduw, da's een kwestie van smaak. maar er zijn zo een aantal kleine dingetjes die deze foto idd. "niet-wow" maken.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Als je een stapje naar links had gezet dan waren al de opmerkingen opgelost en had de schaduw er gans opgestaan alsof er een tweede paar stond.
En niemand die iets zegt over daty putje in haar elleboog
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Als je een stapje naar links had gezet dan waren al de opmerkingen opgelost en had de schaduw er gans opgestaan alsof er een tweede paar stond.
En niemand die iets zegt over daty putje in haar elleboog
Robby BB
Hee Robby leeft ook nog. Dacht dat je in een schuttersputje was ingeslapen ... LOL
Meneer is in slaap gevallen en madam probeert, zeer tegen haar zin, de opgelegde pose te behouden... Het duurt zodanig lang dat de batterijen in de belichting leeg aan het raken zijn...
Meneer is in slaap gevallen en madam probeert, zeer tegen haar zin, de opgelegde pose te behouden... Het duurt zodanig lang dat de batterijen in de belichting leeg aan het raken zijn...
Yep, hadden ze nu maar duracell gehad he
wel vreemd dat men blijft doorgaan op deze terwijl er op Morgane geen reactie komt, dan moet ik ervan uit gaan dat die wel goed is hé ah ja
Comment