Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Make a Wish

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Make a Wish

Zet uw zonnebril eens af, macho.
    Dan gaat ge misschien wat beter zien.

voor de rest: zoals ik zei: ik steek hier mijn tijd niet meer in.
    Je staat op mijn ignore. Succes nog met de filterkes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Zet uw zonnebril eens af, macho.
      Dan gaat ge misschien wat beter zien.

voor de rest: zoals ik zei: ik steek hier mijn tijd niet meer in.
      Je staat op mijn ignore. Succes nog met de filterkes.

Deh, ge ging toch niet meer reageren??
      Man, jij bent zo vermoeiend hé ,bw jij stond ook op mijn ignore, heb ik tijd moeten steken om uwe bral te lezen , wat een gemak dat ignore gedoe

Comment

Wow mannen....Que pasa aqui?
        Doe dat nog eens over en maak er dan een inhoudelijke fatsoenlijke discussie van
        (IMAC (ffs) en andere SC foto's lijken me hier niet ter zake doen)

Comment

De toning, het kader, belichting en de compositie zijn geweldig!
          Dat gNo niet alleen goed is in landschappen (zie voorjaar ) maar ook in portretten staat vast.
          Dat de foto bewerkt is, dat staat ook vast: dit komt niet zomaar uit het doosje gerold.
          Voor mij is het eindresultaat dat telt. Persoonlijk ben ik meer aan minimalistische bewerkingen, maar dat weerhoudt me er niet van dit zeer mooi te vinden!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik begrijp de discussie hier helemaal niet.
            Dit is toch een mooi bewerkte foto ?

OT: TS heeft toch gene zonnebril op zo te zien op zijn profielfoto

Gaat het hier altijd zo bij modelshoot en glamour? Naar mijn mening neemt dit veel glamour weg

Comment

Ja, dit is typisch het forum van de grote ego's die verwachten allom geprezen te worden.
              Als dat dan niet volledig naar hun zin gebeurt, dan beginnen ze op de man te spelen.
              Zo gaat dat hier.

Comment

Popcorn-hoekje...dat is SC modellen en glamour af en toe. Vaker af dan toe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                  Ja, dit is typisch het forum van de grote ego's die verwachten allom geprezen te worden.
                  Als dat dan niet volledig naar hun zin gebeurt, dan beginnen ze op de man te spelen.
                  Zo gaat dat hier.
                  Eigenlijk doelde ik meer op jouw commentaar. Ik heb dan ook het vermoeden dat jij met zo'n groot ego zit. Maar ja iedereen zijn karakter natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selen Bekijk bericht
                    Eigenlijk doelde ik meer op jouw commentaar. Ik heb dan ook het vermoeden dat jij met zo'n groot ego zit. Maar ja iedereen zijn karakter natuurlijk
                    Te zien dat ge hier al het glorieuse aantal van 13 posten hebt gebracht, en dat diegene die ik hier zie allemaal steken onder water zijn, is het duidelijk dat je een trol bent die aan het stoken is. Allicht een puberke, die zich aan het vervelen is.

Ik heb dus van u geen commentaar te krijgen. Ik heb over de jaren hier al veel mensen geholpen. Wat hebt gij hier al gedaan. Juist, stoken.

Maar één ding te doen met een trol, op mijn ignore lijst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selen Bekijk bericht
                      Hou zekers , kan net wel even minder , u geeft ongefundeerde commentaar waar u in feite niks mee te maken hebt,en zou dan ook fijn vinden dat je niet zou reageren , want het is niet de bedoeling om hier of ergens anders de draadjes te gaan bezoedelen

met dank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Hou zekers , kan net wel even minder , u geeft ongefundeerde commentaar waar u in feite niks mee te maken hebt,en zou dan ook fijn vinden dat je niet zou reageren , want het is niet de bedoeling om hier of ergens anders de draadjes te gaan bezoedelen

met dank
                        Sorry hoor...gijlie zijt 2 onozelaars

Comment

En we gaan nog niet naar huis, belange niet belange niet.. :-)
                          Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
                            En we gaan nog niet naar huis, belange niet belange niet.. :-)
                            Zaaaaalig!!!
                            www.brunodyserinck.be
                            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Om het toch maar eens over de plaat te hebben ook... I like it!

Mooie tonen!
                              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Terug naar waar het hier om zou moeten gaan: foto's beoordelen.

Pracht plaatje gNo.

Kleding en haar van model passen schitteren bij kleurenplaatje. Gezichtsuitdrukking....mis ik inderdaad karakter in. Is toch meer mooi wezen om mooi te wezen. Mist een bepaalde kracht.
                                En nu....op mijn beeldscherm (momenteel oud Medionneke) oogt de foto rechts toch wat bleek. Iets meer doordrukken? Verdonkeren?

Er is iets dat mij stoort, en ik kan er de vinger niet op leggen. Te veel ruimte voor het stenen voorwerp?

Hoe dan ook, het sfeertje dat eruit spreekt is dan weer wel knap. Dat heb je prima gevangen. Wou dat ik zoiets ook kon.

Rat(teke)

Comment

Working...
                                X